Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg få min hjemmeside lavet? Indien?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er i startfasen af at starte en virksomhed, der skal tilbyde en gratis service igennem en hjemmeside, og eventuelt en app. Jeg har aldrig haft arbejde før, og jeg er under uddannelse, så mit budget er en smule begrænset, og jeg har derfor valgt at outsource opbygningen af hjemmesiden, da jeg har hørt at det er billigst.

Kan i anbefale mig en hjemmeside der tilbyder den slags, som i har god erfaring med?
Mit budget er max ~10.000

Hjemmesiden skal have en, hvad jeg anser som, en ret avanceret database, altså jeg skal have en masse masse produkter i databasen, og en slags indkøbskurv som man kan tilføje varerne til. MEN man skal ikke kunne købe nogle af produkterne, så intet betalingssystem e.l.

Jeg håber i kan hjælpe, jeg har ellers prøvet at kigge nogle tråde igennem med samme emne, men jeg kunne ikke få nogle konkrete henvisninger på bordet, til hjemmesider der kan levere.

Mvh.
Nikolaj Andersen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en template på http://themeforest.net/ 

Så finder du en udvikler på Amino eller Elancer.com så lave backend. Alternativt kan du bruge en pøllet wordpress med div. plugins Big Smile 

Fra København
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Mond of Copenhagen Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg har kun dårlige erfaringer med at outsource større IT projekter til udlandet. Deres skills kan man ikke tage fra dem, men de tænker ikke særligt europæisk når det kommer til design, og hvis arbejdet er bare en smule omfattende, er det nærmest et fuldtidsjob at være projektleder på udvikling af siden.


Vi har tidligere forsøgt os i Indien og Vietnam, og begge gange har budgettet enten ændret sig drastisk, eller også har de lige pludselig mistet netop din kontaktperson til et konkurrerende firma.

Jeg synes du skal spare dig selv for alle de frustrationer det medfører, og i stedet hoppe ind på en side som fx. www.templatemonster.com og erhverve dig et template til en minimal pris. Der er ret mange fede designs, og sikkert også et der passer til dit behov. Så kan du altid få en webkyndig herinde fra Amino til at lave de nødvendige tilrettelser. Så vil jeg næsten garantere at du ender under de 10.000 alligevel.

Mvh Martin

Mond of Copenhagen

Fra Randers
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du virkelig insistere på at få det lavet i udlandet - så har jeg brugt freelancer.com et par gange.

MEN og det er et stort MEN. Du skal vide nøjagtigt hvad det er du vil have. du skal beskrive det nøjagtigt Meget nøjagtigt.

Så kan du udbyde din opgave Du vil få et hav af priser. her er det utroligt svært at se hvem som er kyndig nok til opgaven

Det fungere ofte således at du betaler 50 % af prisen upfront. og resten når opgaven er udført.

Nogle vil forsøge at få dig til at overføre direkte via bank - undgå dette - Det er mest sikkertat betaling foregår gennem freelancer.com.

MVH Anders Præst

JP food

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj :)

Inden du begynder at outsource, har jeg måske en løsning til dig :)

Jeg arbejder ved webbureauet Payonce og umiddelbart ville vi kunne klare din opgave for langt under de 10.000 kroner som dit budget lyder på. 

Jeg vil skyde prisen til at være mellem 3500 og 4995 kr. som et engangs beløb, dvs. hellere ikke noget med løbende omkostninger :)

Hvis du har lyst til at høre lidt mere så kan du skrive en mail til mig på chris.johnson@kunde-service.com, så kan vi også finde ud af hvad jeg konkret kan gøre for dig :)

Du kan kigge nærmere på os her: www.payonce.dk  

Mvh.

Chris Johnson

 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som andre her også påpeger kan outsourcing hurtigt blive en dyr fornøjelse.

Som jeg læser dit indlæg har du ikke lige en madras fyldt med penge du kan bruge af hvis det første estimat ikke holder. Derfor kan du lynhurtigt komme til at stå med en halvfærdig løsning, og mangler så økonomien til at få lavet det sidste færdigt!

Hvis det du har behov for er et system der kan vise en masse produkter og en indkøbskurv, så er det vel bare at sætte en opensource webshop op, men uden at tilknytte en betalingsgateway. Det betyder i praksis at folk kan se dine produkter, lægge dem i kurven og "bestille" dem, hvorved de modtager en mail med det de har lagt i kurven, men uden at skulle hive betalingskortet frem. Som andre siger kan du finde et standard theme mange steder, og ændringerne til "checkud" samt "ordrebekræftelsen bør også være overskueligt.

HVIS du vælger at outsource så sørg for at have en 100% klar kravspecifikation, og brug en af de freelance portaler der findes, eks. elance eller odesk - her er indbygget et mellemled så udviklerne ikke modtager penge før de aftalte mål er nået.

Held og lykke med projektet

Mvh

Regin Madsen
e-kompagniet ApS 

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)