Hvis man kigger på nogle af de største webshops der er i Danmark som Fx thansen.dk så tror jeg helt sikkert at den bygget op omkring OSCommerce, selvom det er svært at se, men jeg syntes stadig det er et meget proffesionelt site.
Du har helt sikkert ret i at rigtigt mange shops får det her amatør agtige look hvis ikke der ændres en del i indholdet på en OScommerce shop. Men hvis man fjerne ting sprogvalg, møntfod, og 10 mest solgte osv. og du kun ender tilbage med en specielt udviklet menu, og et godt design, å er det ikke nemt at se at det er OSCommerce.
Men det kræver en del arbejde, men så har du også en rigtig god shop efter min mening. OSCommerce er ikke en nem webshop at arbejde med, da programmeringen er meget kringlet indtil man finder ud af hvordan det funger 100 %, og det er formentligt her de fleste støder panden mod muren, og så er det bare nemmere at ændre lidt farver o lign. selv for proffesionelle, som jo også skal have betaling for den tid de bruger på at sitet, hvilket også er en grund til at de ikke ændrer mere i udeendet.
Hvis der er nogen der har en ide om hvem der har stået for udviklingen af thansen.dk så må i meget gerne komme med et bud, ja eller bare fortælle det ;-)
MVH
Kim Sand Sørensen