Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback til (måske gratis) DVD

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Jeg finder en/flere måder en direktør kan få 50-5.000 nye kunder indenfor 30-90 dage... Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej SPGuy.com 

- Det mest oplagte, som du nok vil hører fra en del herinde er; Hvordan får jeg flere kunder, salg, besøgende osv. - Dette kan selvfølgelig altid bruges, men det er ikke sikkert  der er en 100 % "opskrift" på dette. - Men du kan altid prøve. 

- Jeg har dog et større problem, som jeg godt kunne tænke mig at finde svar på. Det lyder således; Hvordan slipper jeg for min skræk for at snakke over telefon? - Hver gang jeg skal kontakte en virksomhed, foretrækker jeg email, men dette er ikke så seriøst og professionelt. Har simpelthen skræk for at snakke i telefon; Siger jeg nu det rigtige, lyder jeg flink osv? 

- Håber du kan svare på dette + du har fået en idé til din dvd. 

Mvh Simon Andersen

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Simon Andersen:
Hver gang jeg skal kontakte en virksomhed, foretrækker jeg email, men dette er ikke så seriøst og professionelt. Har simpelthen skræk for at snakke i telefon; Siger jeg nu det rigtige, lyder jeg flink osv? 

Hvis du har det fint med at en virksomhed ringer til dig så har jeg et super god måde der total fjerne "cold call" og får virksomedsejere til at ringe til dig.

Jeg kontaktede 130 virksomheder og 60+ ringede tilbage, da de havde tid.

Jeg har noteret at du gerne vil vide mere om salg uden cold call, er det rigtigt forstået?

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:21

SPGuy.com:
Jeg har noteret at du gerne vil vide mere om salg uden cold call, er det rigtigt forstået?

Jeps helt korrekt ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)