Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidsjob på nettet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en drøm om at starte eget firma, men finansieringen er et problem. Da jeg i forvejen er studerende, og har 1½ time til og fra skole hver dag, er tiden til et eventuelt job meget minimal. Dette gav mig tanken om et fritidsjob online - og hvis det overhovedet er muligt? Jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste ungarbejder i Danmark der har haft samme idé i tankerne.

Jeg tjener i forvejen penge på YouTube, via. deres partnership-program(pay-per-view), men indtægtene er mest en dels håndører til studielivet. - Jeg er endnu ikke gammel nok til SU, så det er pt. min eneste indkomst.

Jeg søger et job online, eftersom jeg spenderer meget af min tid foran PCen. Jeg vil såfremt høre om I kendte nogle gode sider jeg kunne finde jobannoncer på? En typisk Google søgning hjalp mig ikke videre meget.. Jeg har arbejdet med grafisk design og visuelle effekter i 4 år på amatørniveau. Jeg arbejder både med dynamisk grafik, og statisk grafik. Derudover elsker jeg at skrive dansk/engelsk, og elsker generelt at blive udfordret. 

Ved udmærket godt at dette begynder at ligne mere og mere en jobansøgning :b Det jeg søger er nogle henvisninger til sider hvor det muligvis kan lade sig gøre - hvis det kan lade sig gøre? 

Er der nogen der har erfaring med dette?

Vh.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 11:34

Tak, men det var nu mere en 'fast' stilling jeg tænkte på, med mulighed for at danne sig et netværk og nye erfaringer :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:54

oLønstrup:
Tak, men det var nu mere en 'fast' stilling jeg tænkte på, med mulighed for at danne sig et netværk og nye erfaringer :) 

Fast kan det jo så nok ikke helt kaldes. Medmindre du har kunder der kommer igen og igen ;) Giver også god mulighed for at skabe sig et netværk.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:58

oLønstrup:

Tjooh. Hvis du har nogle kompetencer indenfor artikel skrivning, eller oversættelser m.m. så kan man da starte her! Du burde godt kunne tjene en 100 om dagen ca. 
Selvfølgelig afhængig af dine kompetencer..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:01

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Jun 12
Skrevet kl. 18:30

Det er nu gjort, tak :) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:59

Lars Holdgaard:

Du kan overveje at kigge på vores opslag ;-)

http://www.ungarbejde.dk/annonce-6940/elsker-du-at-skrive

Der står at arbejdspladsen ligger nær Måløv st., så stillingen er da ikke online som trådstarter efterspørger, er det ikke rigtigt, eller tager jeg fejl?

oLønstrup:
Det jeg søger er nogle henvisninger til sider hvor det muligvis kan lade sig gøre - hvis det kan lade sig gøre? 

Du kan evt. kigge på www.onlinefritidsjob.dk - godt nok er siden under opbygning, men der vil komme masser af jobmuligheder, som kunne passe til dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)