Hej derude. |
Gik fra Outlook til Google apps.
Super tilfreds. Arbejder på en helt anden måde og meget mere effektivt
Hej derude. |
Jeg har alle mine mail konto på min ipad og det er super! Ellers bruger jeg bare den software min webhost tilbyder:) |
har man webhotel så bruger flere deres webhotel mail som de kan loggen ind på men nu er der så stor forskel på webhotel udbyders mail så Outlook kan bestemt også være det bedste til at holde styr sine mails jeg har selv mine mail liggende på min web udbyders webhotel da det er lettest for mig |
Jeg bruger en mail Client som hedder Sparrow, dog findes det kun på Mac. |
Hvad er fordelene ved Gmail frem for Outlook? (udover at det er online) |
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Tak for de brugbare svar! |
Nu er det meeeeget lang tid siden at jeg brugte outlook og at jeg gik over til gmail men brugervenligheden er i top i gmail. Derfor bruger jeg gmail. Specielt det naar at man skriver frem og tilbage med en i den samme email er super godt og overskueligt i gmail. Der falder alle de andre mail programmer til jorden efter min mening. De andre programmer er totalt forvirrende, jeg mister overblikket i disse men i gmail er det lavet rigtigt godt og her er der ikke noget at tage fejl af hvem har skrevet hvad hvornaar osv.. Derfor Gmail, for mig |