Hej Jeg er en 15 årig gut der går med en masse ideer om at starte firma. Jeg er netop startet på mit første år på hhx. Jeg går med tanken om at udvikle en mindre ting der kan sende noget lyd fra a til b. Jeg har allerede fundet chippen der skal bruges og burde godt selv kunne sætte det sammen til et prøveprodukt. Jeg ville så teste det igennem og muligvis rette det til. Det er så her min regn af spørgsmål dukker op... Hvis jeg for lavet dette produkt og sikre mig det virker, vil jeg så ikke kunne springe vidre til en leverandør, der muligvis kunne lave en billig prototype i første omgang? Næste spørgsmål er så hvor jeg finder en leverandør, og for sat en mindre produktion igang? Jeg havde tænkt mig at starte op som en hobbyvirksomhed, også se hvor det ville bære hen. Ideen bag alt dette er, at prøve at starte noget op, for så at prøve at skabe vækst(da dette interessere mig - Til dette skal det sige at jeg har en god ven der kan lave en website næsten gratis, og at det er igennem denne at jeg havde tænkt at markedsføre mig. Så hvor starter jeg lige? og er mit projekt måske for ambiøst? Jeg håber meget i kan komme med nogle gode opstarts råd og hvad jeg skal foretage mig :-) Sebastian
|
Opstart af virksomhed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)