Er der nogen herinde, der kan hjælpe med, hvor jeg finder en møbel/lampeproducent i udlandet - designet på lampen har jeg selv, så jeg skal bruge et sted hvor de kan lave en prototype i plast f.eks.
Jeg arbejder for et konsulent virksomhed i Kina der kan hjælpe dig med at finde de relevante producenter. Hvis du er interesseret i at samarbejde, må du meget gerne kontake mig på lcllarsen@goldmillennium.com.
Er der nogen herinde, der kan hjælpe med, hvor jeg finder en møbel/lampeproducent i udlandet - designet på lampen har jeg selv, så jeg skal bruge et sted hvor de kan lave en prototype i plast f.eks.
Siden du er på prototypestadiet vil jeg anbefale at du bliver i DK og får lavet prototyper her, for der kommer sikkert mange rettelser inden du har en færdig model. Der er rigtig mange møbel og plast producenter i DK. Men frem for alt er der også mange modelbyggere som vil kunne hjælpe med en protoype, inden du kigger på produktion i udlandet.
Hvis du er interesseret og kan sige lidt mere om størrelse, overflade og evt plast type, så kan jeg gerne komme med et par forslag til modelbyggere som jeg kender/har brugt
Behold produktionen herhjemme og tag det ekstra for lampen som det koster! Jeg vil hellere købe dk design og fabrikation end kinesisk! Og jeg er selv igang med design af lamper som er lavet af plexiglas, her er masser af dygtige folk herhjemme!