Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med i123?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været inde og bestille deres billige løsning på http://www.i123.dk/ - basic webhotel.

Jeg ejede et domæne i forvejen, som jeg påførte ved tilmelding. Men når jeg nu forsøger at logge ind på http://www.bodendk.dk/wp-login.php kommer der ikke noget frem. Er det fordi jeg skal indtaste oplysninger fra wannafind (som jeg har købt bodenDK igennem) et eller andet sted hos i123.dk?

Det er muligt jeg har misforstået det, men det virkede for mig som om der var tale om muligheden for at bygge en simpel hjemmeside a la one.com giver mulighed for.

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Der er noget galt med din dns-opsætning. Hvis jeg tjekker hos dk-hostmaster står dine dns-servere listet til wannafind.dk. Men hvis du er ved/har flyttet domænet væk fra dem, skal du nok have sat dns op et andet sted (dns virker i hvert fald ikke for dit domæne her hos mig). Det kan muligvis være hos i123.dk (ved ikke om de tilbyder dette, da jeg ikke kender dem) eller alternativt kan det f.eks. være hos gratis-dns.dk.

Det kan også være, at dns allerede er sat op for dit domæne i forbindelse med flytningen. Men det kan nogle gange godt tage lidt tid. før det slår igennem alle steder.

Prøv evt. at tage fat i i123.dk support - de burde kunne hjælpe dig.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg prøver lige igen Smile

Nu åbnede jeg mine øjne helt - og læste det hele hos dk-hostmaster (jeg undskylder - er endnu ikke helt færdig med dagens første kande kaffe).

Dit domæne er endnu ikke aktivt hos dk-hostmaster!! Jeg tror du har fået en mail fra dk-hostmaster, hvor de beder dig om at logge ind og aktivere domænet ... det skal du gøre, før du kan komme videre.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:33

Naturligvis... Jeg laver lidt arbejde sammen med min kones svoger, og han har oprettet siden. Så er jeg automatisk gået ud fra at han havde aktiveret den. Jeg aktiverer, og se hvad der sker.

Tak!

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)