Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af Leverandør af Tøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er i gang med at starte en virksomhed, som gerne skulle sælge t-shirts, trøjer og evt. caps med allerede designede motiver, jeg leder derfor efter en leverandør som kan producere disse for mig. Jeg ønsker i den forbindelse at få kontakt til en sådan leverandør, og vil på den baggrund høre om nogle af jer Aminoer har haft god erfaring med en bestemt leverandør ? på forhånd tak

Hilsen Peter

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:33
Hej Peter

Jeg kan godt hjælpe dig.. Min bror er stor leverandør af tøj , t shirts osv.. Kan give hans kontakt oplysninger hvis du er interesseret... Skriv en PB til mig..
Tilmeldt 24. Jun 12
Skrevet kl. 09:54

hej, jeg vil lige informere om at vi ikke har et stort etablerings budget, og vi vil derfor gerne kunne bestille i et minde kvantum, så vi kan se hvad folk synes om vores designs. vil det være muligt at bestille færre stk. ? og stadig få både label og name tag osv ?

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 13:15
Hej Peter

Hvor mange drejer det sig om i starten.. Nu kender jeg ikke til jeres budget eller behov , men du kan da starte med at skrive , hvor meget det er , så kan vi tage den derfra..
Tilmeldt 24. Jun 12
Skrevet kl. 16:34

Vi vil gerne starte med mellem 20-100 stk t-shirts med vores eget motiv, samt egen label og nametag, men afhænger self af prisen og minimums produktionen

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 03:05

Hej igen Peter

Prisen afhænger jo af hvor mange t-shirts i skal bruge. Jo flere jo billigere. 100 stk t-shirts vil helt klart være billigere end f.eks 20 stk, da det afhænger af stoffet , der bliver købt til at lave dem. Og der vil selvfølgelig være jeres logo, labels osv på.  Jeg har sendt dig en PB, så du er velkommen til at vende tilbage. Har du evt sketch eller en t-shirt med logo, label på , så vi kan se hvordan de skal se ud, og udfra det, kan vi give dig en pris.

Tilmeldt 24. Jun 12
Skrevet kl. 08:14

jeg er endnu ikke så stærk i Amino, går ud fra PB er privatbesked, men ha ikke lige styr på funktionerne, kan du ikke sende mig din mail i en privat besked ? så kan vi kommunikere over mail i stedet ?

Tilmeldt 23. Aug 12
Skrevet kl. 15:57

har sendt en privat besked..:-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)