Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-optimeret hjemmeside købes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ny i affilate/adsense verden. Synes godt nok at det er hårdt at starte op helt fra bunden.
Har købt domænerne http://www.guitar-tabs.dk, http://www.guitar-akkorder.dk og http://www.smaragd.dk de relaterer sig til nogle emner jeg ved noget om og som jeg synes er spændende at arbejde med.

Findes der et sted eller et forum hvor man kan købe og sælge hjemmesider som allerede er "færdige" og SEO optimeret, så man ikke skal starte helt fra bunden?

VH Peter
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:05

Hej Peter

Der sælges en gang i mellem affiliate-sider her på Amino.

Nu er denne type hjemmeside jo dog ofte inden for ret specifikke nicher. Du skal jo derfor være meget heldig, hvis du skal finde en, der sælger til lige præcis de nicher du ønsker.

Jeg er dog usikker på om det er det du hentyder til? Eller snakker du om at købe et tema, som du kan bruge som din hjemmeside uden for meget tilpasning? I så fald vil den muligvis være søgemaskinevenlig, men ikke optimeret til lige netop dine søgeord.

Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:21
Hej Emil
Tak for dit hurtige svar.
Det jeg søger er faktisk et helt andet projekt end dem jeg har planer om at starte op.

Jeg ser det bare primært fra et lærings synspunkt og ikke så meget økonomisk. Hvis jeg fx kunne købe en side der tjener ca 100 kr pr md på adsense ville jeg da gerne give et par tusinde for den. Bare for at se hvordan det hele fungere i praksis, og føle at der er gang i noget (håber at det er til at forstå).
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:30

Peter:
Jeg ser det bare primært fra et lærings synspunkt og ikke så meget økonomisk. Hvis jeg fx kunne købe en side der tjener ca 100 kr pr md på adsense ville jeg da gerne give et par tusinde for den. Bare for at se hvordan det hele fungere i praksis, og føle at der er gang i noget (håber at det er til at forstå).

Det er til at forstå. Og der burde være en chance for at nogen kontakter dig med henblik på salg af deres små affiliate-projekter. Det er min opfattelse at rigtig mange personer fra Amino starter små affiliate-sider op. 

Held og lykke med dit projekt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24

Peter:
Hej Emil
Tak for dit hurtige svar.
Det jeg søger er faktisk et helt andet projekt end dem jeg har planer om at starte op.

du kunne også købe nogle der søgeord optimere de sider du har , det kan måske blive den bedste og billigste løsning som jeg ser det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)