Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler salgssted i Jylland!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Min kammerat og jeg er startet op med at sælge brændte mandler, vi har alt det juridiske på plads, men vi mangler et sted at stå og sælge vores fantastiske gode mandler. Så hvis du har en velbesøgt fysisk butik inde midt i en af Jyllands større byer (eller blot i et velbesøgt område, men mange handlende) og har lyst til at udleje et lille spot til en god pris til os, så hører vi meget gerne fra dig. Lidt om os og hvad vi kan tilbyde dig/jer:

Vi har startet denne bod, fordi vi godt kan lide at komme ud blandt mennesker og sprede godt humør og smil til vores kunder samtidig med, at vi tjener lidt lommepenge ved siden af vores SU. Derfor kan vi tilbyde både jer og jeres kunder et smil med på vejen, når vi står ude foran jeres butik og sælger mandler. Vi går meget op i, at kunderne har en god oplevelse ved at købe vores brændte mandler og det betyder rigtig meget, at kunden går fra boden i godt humør, så er chancen for at de kommer igen oftest større. Vores bod indbyder ofte til at folk kommer forbi og får en smagsprøve og får en lille snak.

Jeg håber at kategorien er rigtig, jeg havde svært ved at bedømme, hvilken jeg skulle vælge og da jeg søger hjælp til salg, faldt valget altså på denne kategori.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh. KA

Fra Herning
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:31

Hej KA

Hvis en plads i Herning gågade kunne være noget for jer, kender jeg måske en der kan hjælpe jer.

Lad mig endelig vide hvis jeg skal tage kontakt til ham :)

Mvh
Marie

Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:03

Hej Marie.

Tak for beskeden. Jeg har sendt en besked til dig herinde. Ser frem til at høre fra dig igen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)