Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad indeholder en god anmeldesle af et produkt? Kampsport

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er i færd med at genåbne min affiliate side med kampsport som hovedemne og har en drøm om at få en masse fede anmeldelser på siden, som jeg selv laver.

Jeg har dyrket kampsport i over 15 år, så jeg ved, hvad jeg snakker om. Jeg ved dog ikke, hvordan man laver en god anmeldelse af et produkt. :)

Anmeldelsen skal selvfølgelig indeholde en velskrevet, dybdegående og god tekst, billeder i god kvalitet, en ranking på 1-6 stjerner og en lille video på ca. 30 sekunder, hvor man ser produktet i brug.

Har I yderligere gode input til, hvad en fed anmeldelse indeholder? :)

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:45

-Gode links med de søgeord ham der sponsorerer dig bruger (Hvis du får det sponsoreret).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:55

Halløjsa

Jeg synes helt klart du skal ligge kræfter i video delen, det er i hvad fald det jeg savner når jeg står og skal købe nyt udstyr. fx boksehandsker hvor man ser du tager dem på, måske snakker om hvordan de føles på hånden, er padding blød`? etc. Når jeg har købt nye handsker har det altid været efter jeg har haft produktet i hånden af en fra klubben. Det hul kunne du jo så udfylde i en video og få et salg igennem :) 

Mvh Kristian

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:02

Tak for jeres svar!

@Simon - Jeg har diverse produktfeeds eller andre affiliatereklamer, som jeg selvfølgelig linker til. Det glemte jeg at sige. :)

@Kristian - Det er en rigtig god ide. Planen er at jeg på den korte film giver 'keypoints' ved produktets gode og dårlige sider, mens man ser det i brug. Den uddybende del af de her keypoints vil man så kunne finde i teksten i anmeldelsen.
Hvis jeg anmeldte et par boksehandsker, havde jeg egentlig kun tænkt mig at vise en der slår lidt på en sæk eller plethandsker med handskerne. Men kan godt lide din ide om, at uddybe det lidt mere i videoen, da det helt sikkert er den folk ser inden de - hvis de - læser teksten. :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:14

Casper Nybroe:
Men kan godt lide din ide om, at uddybe det lidt mere i videoen, da det helt sikkert er den folk ser inden de - hvis de - læser teksten. :)

Tror jeg du har rart i, sådan har jeg det i hvad fald selv, video først og hvis interessen er der mere uddybning i selve tekst delen. Husk nærbilleder, små detaljer alt der får en til at føle man står med produktet i hånden. Men det lyder til at du er helt ovenpå angående det :)  

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:25

Kristian Hansen :
Husk nærbilleder, små detaljer alt der får en til at føle man står med produktet i hånden. Men det lyder til at du er helt ovenpå angående det :)  

Lige præcis. :) Jeg har selv skrevet det hele ned på blueprintet, men det er rart at høre, at der er andre kampsportsudøvere, der søger det samme ved en anmeldelse!

Mange tak for din tid Kristian.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31

Jeg er helt enig i at video delen er vigtig. Det er dog også vigtigt, at filmen ikke bliver for langtrukken. Få hovedpunkterne med i filmen og vis udstyret i brug og lad den fungere som en appetitvækker til teksten. Jeg mister ofte interessen for et filmklip, hvis det varer mere end 30-45 sek.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:43

Hej Kenneth
Tak for din feedback.
Planen er også at det skal fungere som en forret til teksten. Det må vise sig hvor svært/nemt det bliver, at holde sig inden for de 30 sekunder. :)
Jeg er allerede i gang med den første anmeldelse.
Så snart siden er oppe igen, bliver der smidt et lille link op her på Amino! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)