Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en webshop løsning med alt inkl.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan sætte en køreklar webshop på til dig hvor du bare skal fylde produkter i.

Skynd dig ind på http://getashop.dk og læs mere :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:28

Hejsa.

Jeg tror stort set alle leverandører herinde kan tilbyde dig en shop, hvor du kun behøver at arbejde med indholdet i form af dine varer.

Hovedparten af de systemer jeg har set, skiller design/teknik og indhold ad, så du kan få andre til at lave design/teknik delen, og så selv fokusere på det der nok interesserer dig, nemlig produkterne. Så den del af dit ønske er let at opfylde.

Derimod bliver det nok sværere med en etkliksoprettelse af alt omkring en vare: du skal bruge et billede, en beskrivelse, en pris, nogen forskellige beskrivelser som skal hjælpe dig til at blive fundet på Google, osv. osv. Uanset hvad, en del oplysninger som er svære at få afleveret med ét klik. Det findes sikkert, jeg har bare ikke set det.

Så der hvor det skiller i min verden er andre steder: selvom du lige nu ikke synes du har behov for en masse specielle funktioner, kan det være at det kommer - så er det godt at have et system der kan udbygges.

Hvis du rager uklar med din leverandør, er det godt at have et system som mange kender og mange kan arbejde med.

Om man kan li' Google eller ej, er det vigtigt at have et system der giver dig mulighed for at optimere i forhold til Google.

Når du er usikker omkring hvordan du skal håndtere dine varer: find en leverandør som vil hjælpe dig igennem - også uden at du skal betale en hulens masse ekstra for det. Se efter en med en dansk manual, en ordentlig introduktion til indhold i shoppen og noget basisviden omkring søgemaskineoptimering. Og endelig en som ikke starter stopuret når du ringer og spørger om hvorfor din vare ikke vises (typisk et flueben der ikke er sat). Al begyndelse er svær, for alle, så det er ingen skam at sikre sig noget support.

Afslutningsvis: vi kan selvfølgelig også levere en løsning til dig, det kan du læse mere om her: Confero basis webshop

Uanset hvad: held og lykke med shoppen.

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 08:09

Hej BSMP

Jeg tager gerne et møde med jer, hvor vi kan gennemgå konceptet.  

Ud over vi altid levere et professional stykke arbejde i forbindelse med udarbejdelse af design, opsætning samt hjælp til oprettelse af produkter mv, så kan vi med sikkerhed også bidrage med en masse gode råd i forbindelse med opstart og generel drift herunder Adwords, SEO, konverteringsoptimering etc. Vores råd er basseret på egne erfaringer fra fashion-web-shops, som vi med succes har udviklet og har drevet gennem 9 år. 

Du kan læse mere om vores koncepter på www.webstock.dk

Håber vi høre fra dig, du kan kontakte undertegnede på 60152000 eller Lasse@webstock.dk

Venligst

Webstock

Lasse Juhl

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 08:27

Magendo is the way my friend :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)