Drupal Atrium installation
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
René Dyhr
Skrevet
20-08-2012 kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino ,
Det er nu længe siden jeg sidst har skrevet, men har virkelig brug for hjælp.
Jeg er ved at installere Atrium på mit website , den har nu endelig gemt mine mysql oplysninger.
Problemet er bare, den indsætter ikke sqlen i min database.
Ved godt det ikke er spørgsmål som sådan høre hjemme her, men i aminoer er rare nok til at svare osv.
Tusind tak på forhånd Hilsen René Dyhr
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Så vidt jeg kan se virker Atrium kun til Drupal 6. Jeg kan kan ikke se en version 7 udgave. Er det version 6 du bruger?
Hvad mener du med at den ikke indsætter SQL'en? Opretter den ikke tabellerne til Atrium?
Svar
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
René Dyhr
Skrevet
20-08-2012 kl. 20:42
Svar
Så vidt jeg kan se virker Atrium kun til Drupal 6. Jeg kan kan ikke se en version 7 udgave. Er det version 6 du bruger?
Hvad mener du med at den ikke indsætter SQL'en? Opretter den ikke tabellerne til Atrium?
Jeg hentede bare atrium, så kunne jeg vælge at installere drupal eller atrium, hvor jeg valgte atrium.
Ja, den skriver en masse fejl med at den ikke kan finde de forskellige tabeller, som er forståeligt da de ikke er indsat i min database.
Svar
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Tror du skal have en Drupal 6 installation kørende først og herefter installere dette modul: http://drupal.org/project/openatrium
Jeg har ingen erfaring med modulet, og det ser ud til at kører i en development udgave, men så vidt jeg kan se, findes modulet ikke til Drupal version 7, så det er eneste mulighed indtil videre.
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Open Atrium er til Drupal 6 og du kan downloade det her:
http://openatrium.com/download
Du behøver ikke installere Drupal først da open atrium findes som en install profile
Hvis du synes det er for bøvlet at opsætte Open Atrium kan du vælge en web host som understøtter Aegir så er det bare point and click
Svar
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
René Dyhr
Skrevet
22-08-2012 kl. 09:18
Svar
Problemet er bare at den ikke i indsætter i min db.
Svar