Er der nogen som har forslag til, hvordan man kan sætte billeder op på en væg, således at billederne let kan flyttes, uden at sætte mærker i væggen, lidt lige som wallstickers? – Mine billeder er blot tungere end papir/plastic, da de er printet på metal (zink og kobber). Disse ”metal-billed-fliser” vil jeg gerne sælge som ”flytbare” billeder. Jeg forestiller mig (indtil jeg måske får bedre forslag), at det vil være nødvendigt med nogle ”dupper”, evt. dobbeltklæbende. Disse dupper kunne være permanent klæbende på den ene side (som sætter sig fast på bagsiden af billedet) og ”flytbart” klæbende på den anden side, som skal fastsættes på væggen. Billederne vejer ca 200 g. og måler 15 (h) x 15 (b) x 2 (dybde) cm, (Jeg planlægger også at lave større billeder, så man kan danne forskellige billed-kombinationer på væggen). Jeg er for tiden ved at undersøge, om et sådant flytbart/klæbende opsætningsprodukt findes – hvis der er nogen her på Amino, som kan hjælpe mig med et råd eller et link til en producent, vil jeg blive meget glad!! - Sig også til, hvis du har andre kommentarer til projektet - jeg er i udviklings- og planlægningsfasen, også i forhold til salg, kontakter og samarbejde, så alle kommentarer modtages med taknemmelighed. (Pt regner jeg med salg via netshop - b2c og b2b). Hvis der er nogen, der ville være interesseret i at se billederne, kan eksempler på metal-billederne findes i det seneste indlæg på min blog ”Kunst og Penge” på http://kunstogpenge.mediajungle.dk/. Venlige hilsner fra Ulla Hauer |
3M laver noget "trykfølsomt" tape, som klæber når det udsættes for tryk. Når man så skal fjerne billedet igen, så trækker man bare i tapen i længderetningen, så mister det hæfteevnen. Efter at have "hvilet" sig i 5 minutter kan tapen bruges igen.
Fås bl.a. hos Elfa, varenr. 80-817-64...