Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du job indenfor rengøring, til snerydning eller som håndværker ? Så se her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Til jer der søger, eller kender nogen der søger, job :)

Tak fordi i stadig følger med her på Amino. Jeg har besluttet at jeg vil bruge vores Facebookside, og vores Google+ side ( det samme som Facebook, næsten ) til at informere om hvornår vi har ledige stillinger i firmaet.

Det er VIGTIGT at sige at der IKKE er nogen ledige stillinger lige nu, men NÅR der kommer nogen, så hør om det først på Facebook, eller på Google+.

Vi kan både få brug for viceværter, folk til snerydning, håndværkere og rengøringsassistenter.

Så derfor : DEL MEGET GERNE den her opdatering i dit netværk, så giver du dine venner , som søger job, en mulighed for at få muligheden her.

Hvis du også har en profil på Google+, så tilføj os meget gerne derinde, så kan du også få jobmulighed der.

(Her på linket er vores Google+ side)
Og her er linket til vores Facebookside :
Jeg håber denne besked når jer i et godt humør, og at i har fundet noget skygge i den her varme :)

Med venlige hilsner

Jimi Hove - Den Økologiske Vicevært
En del af Aktiv 3 - www.aktiv3.dk/

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ville gerne sende dig en privat besked, men jeg kan s.. ikke finde ud af hvor pokker man skal trykke henne ? :) Er der nogen der lige kan give et vink med noget hjælp :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)