Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis jeg starter event bureau

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis ikke du nu har en enden: HG (med bestemte fag på C), HHX, STX eller HF + fag fra handelsskolen. En uddannelse som tag de 2 år alså grundskolen. Her efter skal man så finde en elevplads (fx: fodboldklub, storcenter, eventfirma, kommuner m.v) som vil har dig som elev i enden 1 eller 2 år. Man kan godt været elev 1 år et sted og et det anden år et anden sted vis det er det man eller praktikpladsen ønsker. Det kraver hårtarbejde og som jeg se det på praktikpladsen er 44 steder som en til vider er godtkendt til har eventelever. Et lille tip bliv en del af et netværk enden frivilligt og hvis jeg var dig ville jeg undersøg muligheder hos esbjerg musikhus eller boldkluben. Hvad studerer du nu og hvor lang tid tag det?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:29

Lige nu er jeg ved at bygge en HHX oven på min STX. Så til januar har jeg både stx og hhx, da jeg regnede med jeg vil være speditør. Men pludselig kom denne ide frem. 

Men det lyder som en god uddannelse. Hvor langt er du med den? :) 

Og fik slet ikke svaret på før, omkring samarbejder. Og jeg er frisk, hvis jeg får det op at køre. :) 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Creatonaut Skrevet kl. 21:40

Jeg cirka 1 1/2 år igen :) så til januar 2014 kan jeg klade mig selv eventkoordinator.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:48

Det er da bare lækkert. :) 

Men jeg spekulere lidt på, ellers at tage min uddannelse som speditør, også køre firmaet ved siden af min elevplads. I tilfælde det ikke skulle holde, har jeg da noget mere i bagagen. :) 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)