Nu har jeg søgt og søgt, og afprøvet og afprøvet, men jeg synes simpelthen ikke, at jeg kan finde en kontaktformular med mulighed for at vedhæfte filer.
I mit tilfælde skal brugeren kunne sende op til 5 billeder med, og resten af felterne skal bare være ganske normale.
Kan det virkelig ikke findes?
Jeg har prøvet den umiddelbart mest populære, nemlig Contact Form 7, men min host tillader ikke store nok filstørrelser. Så den kan jeg desværre ikke bruge.
Nogle andre forslag, som du/I måske har testet? Eller kan det bygges custom?
Jeg har ikke selv testet så meget på filupload.. men du kan ihvertfald tilføje upload felter... du kan for hvert enkelt felt bestemme hvilke filtyper der er tilladte, hvis du vil det.
Jeg har ikke selv brugt det så meget, så ved ikke om det kan laves så brugeren selv kan tilføje felter til at uploade flere filer, men prøv eventuelt at formuler dit behov på deres support forum inden du eventuelt køber det ... de er flinke til at svare, så det skader bestemt ikke at spørge... når du først har licensen så har deres kontaktformularer rigtig mange muligheder :)
Nu har jeg søgt og søgt, og afprøvet og afprøvet, men jeg synes simpelthen ikke, at jeg kan finde en kontaktformular med mulighed for at vedhæfte filer.
I mit tilfælde skal brugeren kunne sende op til 5 billeder med, og resten af felterne skal bare være ganske normale.
Kan det virkelig ikke findes?
Jeg har prøvet den umiddelbart mest populære, nemlig Contact Form 7, men min host tillader ikke store nok filstørrelser. Så den kan jeg desværre ikke bruge.
Nogle andre forslag, som du/I måske har testet? Eller kan det bygges custom?
Mvh. Mikael.
Med andre ord så har du jo fundet noget der virker, men problemet er din host. Hvis hostet ikke tillader store filer, hvad vil du så med et andet plugin der kan det samme som Contactform7 kan?
Var det ikke bedre at få en ordentlig host i stedet?
Hvis det er hosten der blokerer, så tror jeg ikke at Gravity Forms hjælper dig... men har ikke selv prøvet at rende ind i den slags begrænsninger på de sider jeg kører, så må være dig svar skyldig på den :D
Ja okay, det kan sgu godt være man skulle skifte host så. Ved I tilfældigvis hvilke hosts man skal holde sig til, når det kommer til dette? Jeg har god erfaring med Gigahost fx.