Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email = spam, papirreklamer = ok?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

alt andet lige.. kunne man forestille sig at der var en stor del af befolkningen der egentlig ikke var interesserede i reklamerne. Desuden ligger en stor del af disse jo tilgængelige på internettet i forvejen.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 16:35

Spam lovgivningen i Danmark er meget fornuftigt, jeg får rigelig spam som privatperson (tak til Gmail for meget effektiv filter) og tør ikke tænke på hvor meget der ville blive spammet hvis fri spam bare var tilladt.

Som webshopejer vil jeg da selv uden tøven spamme enhver det var muligt med gode tilbud da kosten er stort set zero!

Fysiske reklamer kan man frasige sig på netborger https://www.borger.dk/Sider/Reklamer-nej-tak.aspx

Dagligvarebutikkerne ved at reklamerne virker og selv jeg som er meget ihærdig iPad bruger syntes stadig det er hurtigere lige at blade den fysiske reklame igennem fremfor det elektroniske alternativ. eTilbudsavis virker ok hvis det er noget specifikt man vil finde et tilbud på - men stadig for langsom IMO at tjekke tilbud for 5-8 butikker 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:40

Papirreklamer = ressourcespild !

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47190
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der kan også ligge noget i, at papirreklamer er der langt flere der accepterer og gerne vil han trods alt, og derfor skal man aktivt sige nej. Email reklamer forventer man at laaaaangt flere vil være helt fri for, og derfor skal man aktivt sige ja tak til dem
Lidt lavpraktisk og fornuftigt
Venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:27

Erik Hamre:
Principielt er der vel ingen forskel på spam på nettet og i fysisk form? Hvorfor er der så forskel i lovgivningen?

Mon ikke det har noget at gøre med, at du rent faktisk har mulighed for at takke nej til papirreklamer i din postkasse.

Jeg har endnu ikke kunne finde et sted hvor jeg har mulighed for noget tilsvarende i min indbakke.

Hvis der ikke var en stram lovgivning (som heldigvis ser ud til at blive strammere), ville alle indbakker sandsynligvis være så fyldte med spam, eller reklamer som det så ville hedde, at det ville være stort set umuligt at finde de mails man ren faktisk har brug for.

Så jeg er personligt meget glad for at tingene er som de er. Og det tog mig under 10 minutter at slippe for "papirspam", og jeg har ikke modtaget en eneste reklame siden. Så jeg synes systemet fungerer fint.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)