Jeg har i dag lidt ekstra tid og tilbyder derfor et tilbud, som er enestående i min forretning. Nemlig et lyn-tilbud hvor du får 50% og besparelsen er på næsten 2000,-i forhold til hvad jeg plejer at kræve. Hele grund-stenen bag dette tilbud er; hurtig færdig, hurtig betaling, hvilket også vil betyde at jeg kun lukker efterspørgelser ind, som jeg mener jeg kan fuldføre på 1-2 dage. Så snart hjemmesiden er leveret, så bliver der betalt. Således har jeg tjent lidt småpenge på en ellers kedelig lørdag eftermiddag og du har fået en smart hjemmeside for pengene! Tilbuddet er: Opsætning af Premium WordPress design (Jeg kommer med et forslag efter dine tanker) Installion af nødvendige plugins, det kan være galleri, kontakt-formular eller andet guf. Opsætning af undersider, du skal bare stå for teksten, så står jeg for menupunkterne og evt. drop-down. Hurtig gennemgang i hvordan Wordpress fungerer og hvordan det betjenes. Basal søgemaskineoptimering - SEO plugins, rigtige permalinks mm. *Domæne er ikke en del af prisen, så det skal du enten selv have i forvejen eller købe et. -- - Hvis du mener at tilbuddet er godt, men ikke rammer dig 100% så kontakt mig, jeg er ærlig og skal nok sige til hvad der kan lade sig gøre til prisen og hvad der ikke kan.
Jeg har følgende referencer til skue; www.MiintoGroup.com www.JesperBuch.com www.SyLee.dk www.Nibe-Koereskole.dk www.MikeRadoor.dk www.CasperBlom.dk
..og mange flere, som du er velkommen til at se, hvis du ikke er overbevist endnu. Bare send mig en PM. Var der mere? Skriv endelig en PM - Men skynd dig, tilbuddet gælder kun i dag og jeg lukker kun 1 kunde ind.
Ha' en super dag! |
Lækkert tilbud, Ebbe!
Nu har jeg jo godt nok fået lavet min egen side færdig, men jeg vil have dig i tankerne til en anden gang, for det er sgu nogle lækre referencer, du har. Godt arbejde!
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad din normalpris er? :-)
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen