Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med Penguin sculpting

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Penguin sculptning, er så i denne forbindelse, et selvopfundet udtryk.

Jeg skal til at lave et forsøg på et site, der lider hårdt under Penguin og i den grad har fået penalty på en del keywords (jo penguin giver indirekte penalty).

Jeg kan se, der er tale om sites og ikke hele urlèn.

Forsøget går ud på:

Ændring af sidenavn og taget keyword på de sider der er ramt og 301 redirect fra gammel ramt side.

Formål:

Tage ramt content, pille lidt ved det og tilslutte det, den sunde del af websitet.
301 redirecte linkjuice inkl. penalty på det gamle keyword og dermed opnå ranking på nyt keyword (dog knap så godt, men rank)

Har du forsøgt det ? Hvad var resultatet ?

Penguin og penalty:
For ikke at starte en ny tråd om Penguin og penalty, henholder jeg mig til, at Matt Cutts selv har udtalt (i en tråd om negativ seo), at mange indgående links mad samme keyword, kan medføre, at der IKKE kan rankes på det bestemte keyword.
Det ses meget tydeligt på det site jeg vil bruge til forsøget. Det er røget fra en 2 plads til plads 800 på index target keywordet - men ranker stadig nr. 1 på undersiders keyword.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:22

Jonas Jørgensen:
henholder jeg mig til, at Matt Cutts selv har udtalt (i en tråd om negativ seo), at mange indgående links mad samme keyword, kan medføre, at der IKKE kan rankes på det bestemte keyword.

Har du et link til det?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:46

Der tales på teoretisk niveau

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)