Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på (avanceret) hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg søger et tilbud på en flot, stilren hjemmeside, der skal indeholde 6 faner. De første fire faner skal blot være normale sider med forskellige tekster og billeder. De to sidste faner skal indeholde hhv. en side med en kontaktformular med mulighed for at få et godt tilbud - og en side med en ganske normal kontaktformular. Du kan se en oversigt over fanerne her:

1) Forside

2) Ydelser

3) Medarbejdere

4) Referencer

5) Få et godt tilbud

6) Kontakt

Der skal desuden oprettes en portal (el. et intranet) via et direkte link, som kun specielle brugere har adgang til. Denne portal skal blandt andet indeholde en form for auktion, hvor det er muligt at "underbyde" hinanden på en vare. Auktionerne skal kunne opdeles i forskellige kategorier, og ligeledes skal de specielle brugere kunne tildeles forskellige kategorier, som hver har adgang til auktionerne i samme kategori.

Hjemmesiden skal være nem at redigere - og det skal være let for admin at oprette brugere. Hvis du har spørgsmål, så send mig meget gerne en privat besked.

- Hvad vil en sådan hjemmeside koste? Mit budget er begrænset.

Med venlig hilsen

Patrick

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bliver nok nemmere med seriøse tilbud, hvis du indsætter det som en opgave i freelancer. Så kan folk byde på opgaven og du kan angive hvilket prisleje du befinder dig i cirka.

Den første del med en hjemmeside med 6 faneblade lyder overkommelig, men resten er svært at byde ind med en pris på. Det kan jo tage lang tid at programmere et sådan auktions forum.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 10:12

Naturligvis. Tak, Jens! Yes

Med venlig hilsen

Patrick

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:42

Hej Patrick,

Dit indledende indlæg er sådan set rimelig beskrivende. Men jeg har stadig mange "for mange" spørgsmål til projektet før jeg kan komme med et realistisk tilbud på opgaven! :)

- Enhver der kan komme med et tilbud på alene den info du byder ind med foroven, er sandsynligvis lidt desperat efter at få "ordren".

Hvis du sender mig en privat besked, så kan vi skrive lidt videre om det derinde "jeg er ikke sikker om jeg må komme med et bud på hvor meget sådan en opgave ca vil koste at udvikle".

Du har bolden! :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 10:42

Hej Mehmet,

Tak for dit indlæg. Jeg har smidt opgaven på Freelancer for et par dage siden - og der vil jeg meget gerne besvare de specifikke spørgsmål, der er. Det er svært for mig at vide lige præcis, hvad du vil vide.

Du er velkommen til at kontakte mig over Freelancer.

Med venlig hilsen

Patrick

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:21
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)