Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo! Vil gerne høre jeres mening!

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:09

For at komme tilbage til det det handler om: logoet.

Min egen mening - og du beder os jo om vores mening - er at det er virkelig dårligt.

Jeg skulle læse det flere gange før jeg fattede at det handlede om dancewear. Derudover er navnet på shoppen lidt underligt og svært at fortælle videre til folk: "gå ind på syshop...nej nej med 'p'". Prøv at tænk på hvor nemt det er at sige og forstå "gå ind på amazon". 

Anyway jeg "seconder" Remydks forslag. Drop dette logo og gå ind på hatchwise.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Logo er ikke særlig godt udført og det er svært at se ideen bag. Og du har ret i, at det ikke umiddelbart tager mange minutter at lave noget lignende i fx Photoshop. Men du må ikke ændre i det for derefter at anvende det på shoppen alligevel. Og har du et problem med udførelsen og udseendet, bør du tage det op med din grafiker. De fleste grafikere med en smule respekt for sig selv og sit omdømme ændrer og retter til rigtig mange gange, så kunden står med det ønskede resultat i hænderne.

Derudover bør du - som rigtig mange skriver herinde - ikke anvende Photoshop, Gimp eller Paint til at lave logoer i. Fint nok, hvis det blot er til en webshop, men hvis du lige pludselig skal have tryk på t-shirts, strømper eller reklame på bilen, så dur pixelgrafik ikke rigtig længere.

Held og lykke med det.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:06

Hvordan kan det være, når det er at det står i logoet? Mange store navne har da heller ikke Superfremhævet deres produkt i logoet?

Se fx, www.shakk.dk eller streetman? det står nedenunder navnet? og med hensyn til Det med navnet, så er jeg helt sikkert på at den målgruppe jeg retter mig imod, ikke er spor i tvivl om hvad "Psyshoppen" er.

Jacob Rohde:
Jeg skulle læse det flere gange før jeg fattede at det handlede om dancewear.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 23:08

Hvad er det så at man skal anvende?

Tommy B. Torpegaard:
men hvis du lige pludselig skal have tryk på t-shirts, strømper eller reklame på bilen, så dur pixelgrafik ikke rigtig længere.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Fra  Main Media Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nicorusak:
Hvad er det så at man skal anvende?

Du skal anvende vectorgrafik. Til det formål er der i mine øjne fortsat intet, der slår Adobe Illustrator (selvom du kan finde en del open source software, som også gør sig i vector, fx Inkscape). Hvis du selv har gå-på-mod er det bare at svinge forbi Adobe hjemmeside og hente en gratis 30 dages trial.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 23:39

Okay super! tak for hjælpen!

Tror jeg vil give mig i kast med det selv.

Har du forresten styr på hvad AAA logo er for et program?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christoffer Tornbjerg:

Det falder bestemt i øjenene..

Designet er flot og simpelt (undtagen teksten i baggrunden som jeg ikke fatter :D)

Havde ikke betalt en flad femøre for det der, jeg tror selv du ved lidt arbejde ku lave det i photoshop min ven :) 

Du har lige skrevet, du synes, at det fangede i dit forrige svar, og nu skriver du, at du "ikke havde betalt en flad femøre for det"? Jeg begriber det simpelthen ikke. Er det seriøs feedback, synes du?

PS! Det er i øvrigt ikke mig, der har givet dig én stjerne. Jeg forholder mig bare fuldstændig  uforstående? Det handler vel ikke bare om at få endnu et backlink - eller hvad?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Fra  Main Media Skrevet kl. 23:55

Jep AAA Logo er det samme som at indsætte clipartbilleder i et worddokument, tage et billede med dit kamera af skærmen og beskære på kamera og uploade til dit site Big Smile Det er standard figurer, som du kan sætte sammen til du når et unikt udtryk. Ikke en anbefalelsesværdig løsning, hvis du spørger mig.

Omvendt: Hvis du er 100% sikker på, at du aldrig skal bruge dit logo til andet end på din webshop, så anvend du blot Photoshop. Brug tilstrækkelig høj opløsning (300 dpi), hold da fra filtre og autoeffekter og lev fint med det. Skulle du så synes, at det hele kører på et tidspunkt og kassen er så fyldt, at nu skal den ha' tju bang på det visuelle udtryk, så ringer du til mig, og så laver vi noget nyt Big Smile Det kan selvfølgelig også være, du er blevet skrap til Photoshop og Illustrator i mellemtiden (og så ringer jeg til dig i stedet).

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 00:46

hehe, tusind tak for dit svar.

Vil helt klart overveje professionelt design, hvis kassen bliver fyldt (:

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)