Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo! Vil gerne høre jeres mening!

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nicorusak:

Om ikke andet er personen så smart, at han har placeret "Eksempel" nede i det sorte!

Så bare en sort firkant henover, og så er det logoet fuldendt.

Fuldstændig enig med Carl Lorberg. Jeg sidder med den følelse, at jeg ikke har lyst til at handle med dig den ene eller den anden vej - og det citerede beskriver det vist meget godt.

Anyways; held og lykke.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:49

Har indgået en aftale med ham? Det er en jeg kender privat? Sætter stor pris på hans design, og det har jeg også udtrykt over for ham?

Sparer ikke 1000kr? Han har frit fået lov til at vælge i mellem mine produkter når min shop er oppe at køre?

Men meget fint historie anyways! Den er fuldt ud sand! og er helt enig! så bare rolig! Lad venligst vær med at hæfte dig ved det første jeg skriver, men kig venligst videre og informer dig selv. (:

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:49

Hey hey folkens..
Manden skriver hans intentioner ikke var som det lyder!

Faktisk lidt min fejl at få det til at lyde sådan vel..
Men tror skam han betaler ham hvis han bruger logoet, det håber jeg da (som enhver anden ville gøre)

Men hvis han ikke gør, så det jo hans valg..

selvom jeg giver ret i at, bestiller du noget, betaler du også jo ;) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 00:52

Hold nu op hvor folk bider mærke i små ting.

prøv at læse alt hvad jeg har skrevet, og forstå så hele sammenhænget.

Bare for at jeg skriver følgende:"Om ikke andet er personen så smart, at han har placeret "Eksempel" nede i det sorte! Så bare en sort firkant herover, og så er logoet fuldent".

Har intet at gøre med, hvor vidt jeg vil gøre dette? Jeg har fuld ret til at pointere en fejl, som jeg synes er sjov? uden at skulle være en skummel bedrager, som har den intention at stjæle mandens logo!

Og som jeg flere gange har skrevet nu, så har jeg indgået en aftale med ham!

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 00:53

Tak (:

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 01:00

Fair nok. Mit indtryk blev dog ikke meget bedre af det næste, men jeg er principielt fuldstændig ligeglad.

Men lad mig give dig et godt råd: tænk over hvad du signalerer. Om du har tænkt dig at gøre det eller ej, er ret irrelevant - du skriver det. Jeg kender dig ikke, så jeg danner mit indtryk af dig ud fra det, jeg kan læse.

Men igen - jeg vil ikke blande mig. Men du bliver nødt til at forstå, at du som kommende webshopejer ikke bare kan skrive noget, og bare sige "ej, jeg mente det jo ikke". Desuden er det fuldstændig lige meget med det, at der står "Eksempel". Bruger du logoet uden at have betalt, kan han bare sende en regning, eftersom han har rettighederne.

Held og lykke.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 01:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

nicorusak:

Teksten i baggrunden er for at jeg ikke skal "stjæle" det uden at betale...

Men tror du har ret. Gider ikke betale for det her. Det er nemt at lave selv. Nu har jeg da fået lidt inspiration.

Ovenstående er dog lidt svært at løbe fra.....

Nå, men on topic;

Det er lige præcis som man kan forvente det af en vens-ven eller en mosters-eksmands-stedsøn eller en ... you get the point.

Dårlig balance, forfærdelig skrifttypevalg, intet der (udover D..ANCEWE..AR) fortæller hvad dælen det handler om - heller ikke navnet. Bløder o'et eller skal det ligne et p eller hvad er det?

Professionelt nok? Jeg tænker lowbudget Scifi-film fra 80'erne.

Lidt off topic igen: Linker af og til denne video

God weekend!

:) Kim

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 01:06

Jeg forstår 100% hvad du mener, og kunne jeg skrive indlægget, og mine kommentarer om, havde jeg gjort det nu. Det eneste jeg kan sige, er at jeg ikke har haft nogen intentioner om at stjæle noget som helst. Har udtrykt mig fuldstændig åndssvagt, færdig.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:06

Griner først af Christian som tydeligvis ikke læser min eller opretters besked.. eller hele tråden..

Kim, den film er for nice :D FUCK YOU PAY MEEH!

Opretter, selvfølgelig betaler du ham enten 1000kr eller nogen produkter!

Men som jeg sagde før, logoet kan du ændre på et andet tidspunkt, også ved du bare at det ikke er manden du skal ha logoer af fremover :-) (som kim siger, og som jeg sagde, det lidt et slatten logo) også er det alligevel ikke. 
Så giv det en chance, og god LØRDAG ! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 01:07

Ja teksten "Eksempel" var for at jeg ikke skulle stjæle det.

Og ja, jeg gav ham ret i at jeg ikke gad at betale 1000kr for dette logo, at jeg havde fået noget inspiration (hvilket faktisk hører til at jeg beholder det), og derfor har indgået en aftale med ham.

Vil ikke løbe fra noget som helts, da jeg ikke har noget eller nogen at løbe fra.

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)