Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo! Vil gerne høre jeres mening!

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, nu er det jo ikke et firma, men en privat person.

En af mine kammeraters venner.

Kan give ham en pils en dag (:

Tror det er fedt nok for ham, at han bliver anerkendt, og at hans logo ender ude på nettet.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du siger han prøver at tjene nogle nemme penge?

Men du kan jo godt lide logoet

Synes bare det noget svineri

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

nicorusak:

Tjah, altså! Føler mig da også tørret i røven, hvis han vil have 1000kr for noget, som jeg kan lave på fem minutter.

Plus at jeg tror ikke det er nogen som har hjerne, det var bare en som min kammerat kende.

Det vil sige, at han sikkert bare prøvede at score nogle nemme penge, ved at lege med photoshop.

Det er din personlige holdning, som andre måske ikke ser sig enige i, derfor er der ingen grund til at omtale personen som hjerneløs etc.

Hold sproget i en pæn tone!

Jeg vil gerne minde folk om at stjerner tildeles indlæg og ikke personer.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:29

For at være ærlig.. så ville jeg også tag 500-1000kr for det der..
Hvem ville ikke det? det ens egen unikke ide og design jo..

En Web-designer tager heller ikke kun 500kr for en hjemmeside hvis han ved hvordan..

I teorien, om han tog 10 dage eller 10 min om det, det burde være ligegyldigt, han kan finde ud af det, det jo tydeligt, og han har lavet "copyright" agtig stil på det.. så helt dum er han jo ikke..

Hvis du selv kan, så gør det...
Hvis du syntes du kan "leve med" eller syntes det fair bare at hugge hans, så go for it.. det bare ikke sådan man gør hverken i de her brancher eller livet mester :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 00:31

Jah, jeg synes at logoet er super fedt!

Men nu har jeg så også indgået en aftale med ham.

At når min shop kommer op at køre, så kan han frit vælge nogle produkter fra mit site, uden betaling.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 00:33

Tror jeg vil slutte af med at sige at et logo normalt er en "vare" man bestiller så når det er bestilt betaler man for det

Da personen der har lavet det har brugt tid på det :)

God weekend derude ~ Peace Out

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 00:33

Siger ikke at nogen er hjerneløse, men tvivler på at det er typen som hiver mig i retten.

Det er en af mine venners gode venner. Har på ingen måder intentioner om at svine nogen til, og synes også at jeg holder en pæn tone.

At jeg så vælger at omtale hans "Eksempel", på logoet som nemt at fjerne, har intet at gøre med nogen former for tilsvininger. Bare pointere at det nok skulle sidde på midten af logoet, for at man ikke bare kan ændre det på 2sec.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 00:38

Giver dig helt ret :-)

Men et par ting til ham også beholde logoet i et par måneder (det er jo fint)

Så er det jo klaret også kan du evt selv lave et, eller hvis din shop bare kører derud af, så beholde pisset og være glad :-)

hehe

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 00:39

Yes! og det var slet ikke min mening med dette indlæg, at folk skulle se skævt på mig.

Kunne ikke finde på at stjæle noget fra nogen, eller få folk til at fremstå som dumme.

Så det lidt som en vennetjeneste, og tror også at de 1000kr var ment for sjovt.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 00:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

nicorusak:
Tjah, altså! Føler mig da også tørret i røven, hvis han vil have 1000kr for noget, som jeg kan lave på fem minutter.

Da Columbus kom tilbage til Spanien, efter at have opdaget Amerika, sagde mange indflydelsesrige spaniere, at det kunne de også have gjort.

Så Columbus, bad om at få et æg. Da ægget kom, bad han sine kritikere om at se om de kunne få ægget til at stå op. Alle prøvede, men ingen kunne. Så tog Columbus ægget og slog det ned i bordet, så kun skallen brækkede. Ægget stod nu op.
Sådan gør man sagde Columbus. Hans kritikere sagde, det kunne de også.

Columbus sagde: "Ja, men det var mig der gjorde det!"

Moralen i historien er at ham som har designet dit banner lavede et banner du syntes var fedt. Du vil ikke betale, men laver et kopi.
Jeg tvivler på at dem som laver websites, bannere, tekster etc. her inden har lyst til at lave et stykke arbejde for dig efter den her historie.
Du spare måske 1000 kr nu, men prisen, bliver måske mange gange højere.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)