Og har stadigvæk flere links til de forskellige kategorier...
Men står med et "problem" :(
Hvordan laver jeg... en side so nærmest er fungere som et bibliotek over anmeldelserne (de ligger P.T bare på min pc - planen var at de sku ligge på siden så det var bruger venligt)
Tænkte på en fane med "Anmeldelser" også trykker man der > Wupti, så er der en kategori der hedder "flash sider" - "Online MMO" osv :)?
Tror ikke helt jeg forstår dit spørgsmål, men prøver at svare alligevel. ;-)
Som jeg forstår dit spørgsmål vil du gerne have en side, som indeholder alle indlæg i en bestemt kategori - Fx. alle indlæg der er i kategorien "Flash sider" skal vises på siden der hedder "Flash sider".. Er det korrekt? :-)
Jeg har skrevet et indlæg om det på StartBlogger.dk - Jeg håber det hjælper, ellers skriver du bare. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
1) På en lille blok, laver du en oversigt over hvilke "Spil Kategorier" du ønsker din side skal indeholde.
2) Du går ind i din WP admin og vælger "Indlæg -> Kategori -> Tilføj ny kategori". Her tilføjer du så de "Spil kategorier" du har lavet i punkt 1.
3) Du opretter nu et "nyt indlæg" for alle dine spilanmeldelser - og giver hver anmeldelse en eller flere "Spil Kategorier".
4) Nu er alle dine anmeldelser, kategoriseret i de relevante kategorier. Og når man klikker på "Flash Sider" - viser den alle de indlæg / anmeldelser der er kategoriseret under "Flash Sider".
Vi har brugt det på www.villapatina.dk - her er kategorierne bare ikke "Flash Spil" eller "Online MMO" - men "Gamle Møbler" og "Fine ting og sager" - og så er Kategorierne - tilføjet i navigationen som links.
Dog er dit ikke så nemt at lave på mit, det ville simpelthen blive for uoverskueligt for brugeren tror jeg - jeg har allerede 150 links til sider og spil der skal ind, og hvis der f.eks er 100 i flash kategorien, kan du vel forestille dig hvor ufattelig lang siden blev :-)?
Søger nu mere sådan:
(Tjek lige siden nu - den står stille da jeg er gået i stå grundet dette her problem)
Som du ser, i siden er linksne så dem finder brugeren rigtig nemt - efter brugeren f.eks har læst hvad dælen et MMORPG spil er, så kan den enkelte klikke sig ind på et af dem også bare sidde "hvad fanden er det" også skal de have muligheden for så at tage min hjemmeside (som stadig er åben da de selvfølgelig åbner links i nye vinduer/faner) og trykke på "Anmeldelser" også skal det hele ligge sorteret i kategorierne som jeg nu har/får også når man trykker på f.eks "MMORPG anmeldelser" så kommer der en drop down eller en udnerside eller sådan noget..
Dog er dit ikke så nemt at lave på mit, det ville simpelthen blive for uoverskueligt for brugeren tror jeg - jeg har allerede 150 links til sider og spil der skal ind, og hvis der f.eks er 100 i flash kategorien, kan du vel forestille dig hvor ufattelig lang siden blev :-)?
Søger nu mere sådan:
(Tjek lige siden nu - den står stille da jeg er gået i stå grundet dette her problem)
Som du ser, i siden er linksne så dem finder brugeren rigtig nemt - efter brugeren f.eks har læst hvad dælen et MMORPG spil er, så kan den enkelte klikke sig ind på et af dem også bare sidde "hvad fanden er det" også skal de have muligheden for så at tage min hjemmeside (som stadig er åben da de selvfølgelig åbner links i nye vinduer/faner) og trykke på "Anmeldelser" også skal det hele ligge sorteret i kategorierne som jeg nu har/får også når man trykker på f.eks "MMORPG anmeldelser" så kommer der en drop down eller en udnerside eller sådan noget..
Hvis det er forståeligt :-)?
Hvis du bruger den guide jeg har lavet på StartBlogger.dk så vil de 10 nyeste indenfor den kategori blive vist, og så kan man så gå tilbage til en ældre side hvor 10 næstnyeste bliver vist osv. osv. :-)
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero