Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe sig ind i et selskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med tanken om at starte som selvstændig. Jeg interesserer mig for mange ting.

Har bare altid haft svært ved at komme i gang uden hjælp eller et lille spark.

Kunne derfor godt tænke mig at høre, om det er bedre at købe sig ind i et selskab?

Hvis ja, hvor kan jeg se hvilke selskaber der er?

Eftersom der er så mange dygtige kloge mennesker herinde, håber jeg en af jer kan hjælpe mig..

Skriv meget gerne i min indbakke.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:17

Jeg kan ikke lige se at man kan sende dig en PM - men send mig en så skal jeg hjælpe dig :)

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:08

Det kommer vel an på hvad du kan bidrage med, hvad du vil arbejde med, hvor meget kapital du kan investere og hvordan du arbejder bedst.

Hvis du søger en partner til at starte noget op i fællesskab, så kan du lave et opslag på Amino hvor du beskriver ovenstående og folk kan så kontakte dig. Eller du kan kigge nogle af de utallige eksisterende tråde igennem og se om du finder noget interessant.

Hvis du vil købe dig ind i noget eksisterende, så tag evt. et kig på Amino Virksomhedsbørs eller Amino Kapital. Der kan du nemt finde en masse spændende virksomheder, der søger investorer.

Tilmeldt 6. Feb 12
Skrevet kl. 23:51

Mage tak for dit fine svar.

Er åben for mange ting. Jeg ved ikke hvad det præcis skulle være...Derfor nok nemmere at købe sig ind?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:36

Det er nok kun dig selv, der kan svare på det. :-)

Find en masse spændende virksomheder, som søger en partner. Kig på idéerne bag, potentialet og især på dem, du kommer til at arbejde sammen med. Hvis I kan udnytte hinandens fordele, så kan I blive super godt kørende.

Overvej desuden om du vil ind i et startup eller en eksisterende forretning med afprøvet koncept. Sidstnævnte koster selvfølgelig mere, men der er også mindre risiko.

Giv det lidt tid, så vil drømmeprojektet dukke op.

Tilmeldt 6. Feb 12
Skrevet kl. 14:20

har givet over 5 års tid....

Hvordan finder jeg nogle partnere?Eller set hvilke muligheder der er?Så ikke så mange herinde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)