Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det koste?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står med et færdigudviklet design fra en grafisk designer af min kommende webshop.

Vi taler om en forside, kategoriside, produktoversigt, produktside samt 5 sider i betalingsflowet. Derudover 5 - 8 sider med ting som nyhedssektion, videosektion, reklamationsformular m.m.

Jeg har købt en CMS løsning, men mangler én til at programmere siderne med HTML og CSS.

Jeg har absolut ingen forstand på denne del, så inden jeg begynder at indhente priser, vil jeg meget gerne høre jer, hvad jeg kan forvente at sådan en omgang vil koste.

Nogen der har et bud på det?

Vh

Morten

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:43
Smider du den på freelancer så omkring 5000 vil jeg tro.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:52

bacardil:

Og det kan du sige ud fra hvilke forudsætninger? kender du designet? CMS'et? Ønsker? m.m?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:06

Niels Henriksen:

bacardil:

Og det kan du sige ud fra hvilke forudsætninger? kender du designet? CMS'et? Ønsker? m.m?

Ja, det gør jeg..

Naturligvis gør jeg ikke det, men han spørg til en vurdering jeg kommer med en, hvilket må være et bedre svar end dit - for du din kommentar har intet med dette indlæg at gøre.

Udover det så skal det virkelig være et dårlig CMS system hvis ikke man skal kunne klare det indenfor omkring 5000 kr. og er det så dårligt et CMS system, så kan folk på freelancer nok tilbyde et andet CMS system og løsningen til den pris.

Men i stedet for at gå til ubegrundet angreb, er det så ikke nemmere at se hvad prisen ender på også pege finger bagefter, der er mange billige tilbud på freelancer og jeg har set større ting de dette til mindre end 5000 kr. Men igen kun en vurering

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:31

Hej Morten,

hvilket system er der tale om, hvor avanceret grafik taler vi eller om? Vi giver meget gerne et bud på opgaven, hvis vi kender forudsætningerne.

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 18:24
En tilsvarende side mht grafik kunne være synspunkt.com
Kan du uddybe hvilke informationer om systemet du efterspørger?
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:31

Du skriver du har købt en CMS-løsning, jeg ville blot høre hvilken løsning - da der tidsmæssigt kan være stor forskel på hvor lang tid det tager.

Tilmeldt 25. Jun 12
Skrevet kl. 13:12

CMS'et er købt hos et firma, der udvikler og sælger deres eget CMS.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)