Hej Jeg står med et færdigudviklet design fra en grafisk designer af min kommende webshop. Vi taler om en forside, kategoriside, produktoversigt, produktside samt 5 sider i betalingsflowet. Derudover 5 - 8 sider med ting som nyhedssektion, videosektion, reklamationsformular m.m. Jeg har købt en CMS løsning, men mangler én til at programmere siderne med HTML og CSS. Jeg har absolut ingen forstand på denne del, så inden jeg begynder at indhente priser, vil jeg meget gerne høre jer, hvad jeg kan forvente at sådan en omgang vil koste. Nogen der har et bud på det? Vh Morten |
Hvad vil det koste?
- 1
|
Og det kan du sige ud fra hvilke forudsætninger? kender du designet? CMS'et? Ønsker? m.m? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Hej Morten, hvilket system er der tale om, hvor avanceret grafik taler vi eller om? Vi giver meget gerne et bud på opgaven, hvis vi kender forudsætningerne. Med venlig hilsen Thomas |
Kan du uddybe hvilke informationer om systemet du efterspørger? |
Du skriver du har købt en CMS-løsning, jeg ville blot høre hvilken løsning - da der tidsmæssigt kan være stor forskel på hvor lang tid det tager. |
CMS'et er købt hos et firma, der udvikler og sælger deres eget CMS. |