Hej Jeg har 2 græsslåsmaskiner til salg. de er begge nye og vil gerne af med dem hurtigst muligt til en god pris skriv en PM hvis du intresserede !. |
ikke nogen der intresseret ?
Hej Jeg har 2 græsslåsmaskiner til salg. de er begge nye og vil gerne af med dem hurtigst muligt til en god pris skriv en PM hvis du intresserede !. |
ikke nogen der intresseret ? |
ahh come on mand... Du kan da ikke forvente interesserede når du ikke engang gider skriver specifikationer, tage et par billeder og angive en pris. |
den kan hentes i københavn og for mere detaljier og pris kan i skrive til mig på PM da prisen ikke er fast ! |
Det kunne være rigtigt godt og vide om den denne der til salg Turbomodellen, eller hvad du sælger Skriv lidt mere om dem, og et billed |
Hej, Du bedes venligst undlade at "bumpe" indlæg uden at tilføre ny relevant information til tråden :-) Det vil desuden hjælpe dit salg betydeligt, hvis du kommer med noget information omkring maskinerne. |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
mon ikke han har forstået dette, velkommen til Mickel |
Jo, det håber jeg da :-) Mange tak! |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)