Hejsa. Jeg har længe haft drømmen om at åbne mit eget konditori. Stedet skal så leve højt på at alt er hjemmelavet fra bunden af. Ikke noget med E-numre og andre tilsætningsstoffer. Der skal være plads til at man kan nyde en god kop kaffe med kage eller man kan tage det med sig hjem. Og så skal stedet også sælge special the og kaffe med forskellige aromaer. Jeg har tænkt på at når man bestiller kan man vælge mellem 20 forskellige typer kaffe og derefter vil den så blive brygget. Det vil blive i en storby, hvor der kun er almindelige cafeer og restauranter. Hvad siger i? |
Hej Jusey01
Jeg synes da det lyder som en spændende idé, og hvis man går med drømmen, så er det jo med at komme igang.
Jeg synes at du skal overveje hvordan du kan gøre netop din café / konditori speciel i forhold til hvad der ellers er.
Eksempelvis et super godt tilbud på kaffe, som måske ikke ligefrem er særligt indbringende. Men man ved jo, at hvis man bare siger at man tager kaffen, så bliver det hurtigt til noget lækkert til.
Ellers synes jeg også steder hvor man kommer igen er hvor der er en speciel hyggelig atmosfære, med et personligt touch...
Var bare lige nogle idéer dertil ;)