Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbne eget konditori??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har længe haft drømmen om at åbne mit eget konditori. Stedet skal så leve højt på at alt er hjemmelavet fra bunden af. Ikke noget med E-numre og andre tilsætningsstoffer.

Der skal være plads til at man kan nyde en god kop kaffe med kage eller man kan tage det med sig hjem. Og så skal stedet også sælge special the og kaffe med forskellige aromaer.

Jeg har tænkt på at når man bestiller kan man vælge mellem 20 forskellige typer kaffe og derefter vil den så blive brygget.

Det vil blive i en storby, hvor der kun er almindelige cafeer og restauranter.

Hvad siger i?

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 12:15

Hej Jusey01

Jeg synes da det lyder som en spændende idé, og hvis man går med drømmen, så er det jo med at komme igang.

Jeg synes at du skal overveje hvordan du kan gøre netop din café / konditori speciel i forhold til hvad der ellers er. 

Eksempelvis et super godt tilbud på kaffe, som måske ikke ligefrem er særligt indbringende. Men man ved jo, at hvis man bare siger at man tager kaffen, så bliver det hurtigt til noget lækkert til.

Ellers synes jeg også steder hvor man kommer igen er hvor der er en speciel hyggelig atmosfære, med et personligt touch...

Var bare lige nogle idéer dertil ;)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 12:25

lyder rigtig spændende og ny tænkt 

held og lykke

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:43

Hej Jusey

Det lyder rigtigt spændende. Held og lykke med foretagenet.

Såfremt du har behov for bistand i forhold til de juridiske aspekter, er du mere end velkommen til at give mig et praj. Jeg har arbejdet med fødevareret siden 2007 og har arbejdet for Fødevarestyrelsen, hvorfor jeg kender deres rutiner og praksis.

Igen - held og lykke med det!

Mvh

Jørgen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)