Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min ide.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der går alligevel 2 år til du kan få dispensation, med dine forældres godkendelse, til at drive virksomhed.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:49

Mads1999:

Hej alle Aminoer, jeg har fået en super ide (synes jeg selv) fra en af aminoerne her inde han kom men en ide. Hvorfor ikke lave en hjemmeside hvor du siger du kan komme ud og tage billleder ( vil gerne være fotograf som ældre ) til bryllupper, baredåbe osv. også gøre det nærmest gratis i starten hvor man bare skal blive bedre og bedre? Hvad synes i om den idag?? og lige en vigtig detalje jeg er kun 13 år. :-)

Super idé! ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:56

Lav gerne noget opdatering herinde eller smid en tråd op hvor vi kan give ris og ros til beta versionen. Eller giv mig gerne en privatbesked når du er tættere på noget håndgribeligt. Jeg vil i hvert fald gerne høre noget, når der sker mere. Smile

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:57

Lav også en facebook side hvor du kan vise, dem der bliver fans af siden, hvad du går og tager billeder af.
Det ville gøre at du allerede er et kendt navn med et større netværk, når du for alvor starter op som virksomhed.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 06:42

Jeg skal nok prøve at lave opdateringer her inde vis der sker noget og det med facebook ide' lyder rigtig godt :-)

Tusind tak for jeres svar :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:57

Hej Mads

Hvis jeg var dig, ville jeg kaste mig over produktfotos  - både almindelige men også i 3D. Specielt indenfor området 3D er der ikke så mange at konkurrere med. En udfordring dér kunne være, om der skal anskaffes dyrt udstyr. Det aner jeg ikke, men prøv at undersøge det. Evt. kan du også tilbyde at fritlægge dem ved at samarbejde med en, der har styr på den del.

Det er vigtigt, at du aldrig lægger skjul på din alder, da det gælder din troværdighed, men lad dine priser signalere dette og lad så priserne stige efterhånden som du får styr på det.

Held og lykke.

Michael

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)