Hej alle Aminoer, jeg har fået en super ide (synes jeg selv) fra en af aminoerne her inde han kom men en ide. Hvorfor ikke lave en hjemmeside hvor du siger du kan komme ud og tage billleder ( vil gerne være fotograf som ældre ) til bryllupper, baredåbe osv. også gøre det nærmest gratis i starten hvor man bare skal blive bedre og bedre? Hvad synes i om den idag?? og lige en vigtig detalje jeg er kun 13 år. :-) |
Hvis det er svært at komme igang med hjemmesiden - så kom bare igang med at tage billeder istedet. Så kontakt dit netværk, venner, familie, venners familie osv. og sig at du gerne vil komme og tage billeder til deres næste fødselsdag, barnedåb etc. Bare få taget nogle billeder, få dem redigeret og sat op. Tilbyd folk at lave en fotobog efter arrangementet til dem og sig at de får den til trykprisen - og hvis de er rigtigt glade for den kan de jo give en ekstra skilling.
Det er sikkert en stor mundfuld med et bryllup, men måske kan du få lov at være supplement til den professionelle fotograf hvis du kender nogen der skal giftes?
Så ud og snak med folk - fortæl dem hvad du kan og hvad du gerne vil tilbyde. Skriv det på facebook, twitter etc. Der skal nok være nogen der hopper på!
Så kan du altid banke en hjemmeside op(eller betale nogen for det), når du har fået en god portion erfaring.
\Mikkel