Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 50 % på PR kampagne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens! Skype-Smile

I dag lancerer jeg officielt mit PR-bureau, Frost Media, der skal fungere som en billig løsning, for små virksomheder der gerne vil have omtale i medierne. Vores primære ydelser er komplette PR kampagner, hvor Frost Media står for det hele – dvs. Vi laver idé og vinkel til kampagnen, udarbejder pressemeddelelse og presse materiale, udsender pressemeddelelse til de rigtige journalister og laver en plan til hvordan man bedst muligt følger op på omtalen. 

I anledningen af den officielle lancering, har jeg besluttet mig for at jeg vil lave et åbningstilbud, til et par amino’er, der gerne vil benytte muligheden for at få en endnu billigere PR kampagne, end dem vi i forvejen tilbyder. Den normale pris vi tager for en komplet PR kampagne er 3,490.00 Kr. ex. Moms, men i anledningen af dette tilbud, tilbyder Frost Media PR kampagner for 1,745.00 Kr. ex. Moms. Til de 5 første virksomheder der kontakter os – så skynd dig, hvis du vil have en komplet PR kampagne, til halv pris. 

Hvis i har nogle spørgsmål, eller gerne vil have en PR kampagne til halv pris, så sender i bare en mail her

Venlig hilsen
William Frost
Frost Media – Dit PR-Bureau.

:o) 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 19:39

Slettet----sender PM i stedet

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 18:27

Der er nu 3 virksomheder der har købt en kampagne til halv pris, og der er derfor kun 2 tilbage! Hvis i gerne vil have en uddybelse af hvad kampagnen helt konkret indeholder, så kan i skrive en mail til william@frostmedia.dk Smile 

Venlig hilsen
William Frost
Frost Media - Dit PR-Bureau.

:o) 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:48

Har hermed sendt dig en mail :)

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 33