Hej Aminoer Det er sådan at jeg har fået en aftale med en tysk leverandør som så køber af producenten direkte. Men i danmark er da en distributør i Danmark som jeg kører udenkom, dvs den danske agent har en direkte aftale med producenten - men han har høje priser? Hvor stærkt står jeg indenfor den danske lov, den danske distributør siger skulle det kunne lade sig gøre for dig at købe fra udlandet, eller anden distributør, da vil det hurtigt blive stoppet af producenten. Det ses tydeligt, at de bare ville stå på markedet men de har jo også en fordel - de er jo direkte distributør. Det fair nok at de ville lukke ned, men han ved jo ikke hvilken leverandør i tyskland da leverer de varer til mig. Kan jeg få problemer senere hen hvis jeg driver en min shop/forretning på den måde i Danmark, tænker mere på reglerne i danmark og den danske lov/markedsføring og lign. Det er et stort og bredt produkt - og mange shops i dk sælger de samme vare. |
http://www.startvaekst.dk/parallel-import
Så det må man godt
For en god ordens skyld, skal det lige med at der er specielle regel, for musik.