Jeg har lige startet det her online lystfiskermedie: FishingWatch
Jeg synes det er meget godt som det er, men jeg ved ikke hvad andre synes.
Derfor kunne jeg godt bruge lidt feedback.
I skal tænke på, at målgruppen ikke er udprægede design freaks eller specielt interesserede i teknologi og elektronik, de vil bare gerne have deres nyheder.
Med tiden vil jeg tilknytte skribenter og lave siden til et betalingssite.
Målet er, at jeg skal være konkurrent til de store printmedier og være det frste 100 % online lystfiskermagasin med unikt indhold fra egne journalister.
På forhånd tak.
Mvh
Daniel
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
fjern det pop up vindue som er det første man møder på siden
udnyt gerne titlerne til google at der kan vises op til 70 tegn der vises lige nu kun 1 ord næsten alle siderne
jeg savner en kontakt side på siden med en kontakt formular derved mere enkelte at kontakte jer
øverste på siden sæt de social logoer i sine farver derved er de mere let at bemærke
opret bruger jeg kan ikke se nogle betingelser på siden frem med nogle der så folk ikke bare opretter for du må da have nogle regler for dem som bruger siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
fjern det pop up vindue som er det første man møder på siden
udnyt gerne titlerne til google at der kan vises op til 70 tegn der vises lige nu kun 1 ord næsten alle siderne
jeg savner en kontakt side på siden med en kontakt formular derved mere enkelte at kontakte jer
øverste på siden sæt de social logoer i sine farver derved er de mere let at bemærke
opret bruger jeg kan ikke se nogle betingelser på siden frem med nogle der så folk ikke bare opretter for du må da have nogle regler for dem som bruger siden
Hej Mikael,
Pop up er fjernet :-)
Mht. SEO og google, så er det ikke vigtigt for en side som denne, da der ikke er ret mange der kommer til sådanne nyheds sites via google søgninger. Der bliver lavet aktivmarkedsføring i relevante medier og på relevante sites, samt sponsorater ved fiskekonkurrencer osv. Jeg får dog en del trafik fra folk der søger på deciderede emner, såsom propfiskeri i Put & Take. Her laver jeg SEO på de enkelte indlæg, hvilket fungere rigtig fint.
Der er en kontaktformular under "tip os".
sociallogoerne øverst på siden er en del af mit theme, og jeg vil gerne holde det i de farver de har, så de ikke står for meget frem fra alt andet.
Jeg har ingen betingelser til folk der opretter sig. Nogle artikler (dem jeg selv og mine skribenter skriver) er kun synlige for folk der er logget ind. Det står også under "log-in info".
Tak for feedback Mikael :-)
Mvh
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
Mht. SEO og google, så er det ikke vigtigt for en side som denne, da der ikke er ret mange der kommer til sådanne nyheds sites via google søgninger.
Sjovt at min fiskemakkers hjemmeside (privat hjemmeside) steg med 100 besøgende om dagen, og enkeltsidefrekvensen fald væsenligt efter jeg gav ham et par gode råd om seo.
Undskyld, hvis jeg er lidt negativ, men det er noget sludder du skriver.