Jeg sidder med en Woocommerce og den viser prisen sådan:
Jeg vil gerne have mellemrum mellem kr og 701 og så tilføje et punktum efter kr - jeg har ledt i sprogfilerne, men der er ikke noget og Google har ikke været til den store hjælp. Er der en der kan pege mig i rigtig retning?
Jeg vil gerne have mellemrum mellem kr og 701 og så tilføje et punktum efter kr - jeg har ledt i sprogfilerne, men der er ikke noget og Google har ikke været til den store hjælp. Er der en der kan pege mig i rigtig retning?
Hvis du har WooCommerce på dansk, så er det WooCommerce -> Indstillinger -> Katalog. Derefter vælger du "Venstre (med plads)" i "Valuta position" for at få et mellemrum med.
For at tilføje et punktum kan du i din functions.php tilføje et filter (her kan du iøvrigt også fint indsætte et mellemrum):
Og lige et tillægs-spørgsmål: kan det passe jeg ikke kan tilføje en ekstra betalingsmulighed? F.eks. "Få tilsendt faktura".
Ja, det er egentlig meget godt forklaret her; http://wcdocs.woothemes.com/codex/extending/payment-gateway-api/. Det er måske noget avanceret hvis man ikke lige kender nærmere til PHP / WP/WooCommerce-strukturen. For det kan desværre ikke sættes op igennem et grafisk interface :(
Jeg ville nok vælge at omdøbe betalingsmetoden "Bank Transfer" til "Få tilsendt faktura". Det ville være nemmest og kan gøres fra WooCommerce' administration. I sidste ende tror jeg de gør det samme, bortset fra at ordrer ikke bliver markeret som værende "betalt" i WooCommerce.