fik lige et andet tilbud hvor en webshop fra magento kostede 120.000, og det er lige i overkanten
Nåå det mener du :) 120.000 kr for en magento webshop er også lige en overpris at tage, næsten uanset hvad udbyderen tilbyder, medmindre det er en Porshe :)
Det er simpelthen useriøst at sige 120.000 for en magento webshop er Overpris.
120.000 kr for en magento webshop er også lige en overpris at tage, næsten uanset hvad udbyderen tilbyder, medmindre det er en Porshe :)
Det siger nu nok desværre mere om kvaliteten og størrelsen på de projekter som du har været inde over, end det siger noget om markedet for webshops. Større projekter, der omfatter integrationer til ERP-systemer, leverandører og evt. endda kundernes systemer, kan hurtig overstige 120.000 kroner.
Skal der laves en ordentlig analyse af firmaet, kunderne og de ønskede muligheder ift. fragt, vareattributter etc., så løber det også op.
120.000 kr for en magento webshop er også lige en overpris at tage, næsten uanset hvad udbyderen tilbyder, medmindre det er en Porshe :)
Det siger nu nok desværre mere om kvaliteten og størrelsen på de projekter som du har været inde over, end det siger noget om markedet for webshops. Større projekter, der omfatter integrationer til ERP-systemer, leverandører og evt. endda kundernes systemer, kan hurtig overstige 120.000 kroner.
Skal der laves en ordentlig analyse af firmaet, kunderne og de ønskede muligheder ift. fragt, vareattributter etc., så løber det også op.
Ja korrekt hvis man tager det jeg siger, ud af kontekst
Jeg har skam leveret løsninger i den prisklasse og større, men det betyder ikke at det er den løsning jeg giver til ALLE, eller tilbyder ALLE, da langt fra alle efterspørger så dyre løsninger. og det er nu engang også tilfældet her.
Prøv at lade være med at tage ting ud af kontekst ;)