Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastikposer med logo

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg overvejer at købe plastikposer med logo, da jeg mere og mere begiver mig ud på loppemarkeder og i den anledning vil gøre reklame for hjemmesiden loppemarkeder.nu.

Jeg har derfor søgt efter priser på ganske almindelige plastikposer man kan give væk, men man skal for det meste bede om at blive kontaktet og det irriterer mig grænseløst, da jeg bare ønsker at kende prisleje!

Så derfor vil jeg prøve at høre om der er nogle herinde fra, der kan give et tilbud på hvad det ville koste.

Ønsket er:

Sort plastikpose i strøkvalitet. Altså ikke så den holder i generationer, men heller ikke så bunden ryger ud så snart man kommer noget i.

Tryk på begge sider, i en farve.

Antallet er jeg lidt usikker på, det afhænger af pris pr. stk.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:26

Er det noget som haster? Ellers vil jeg gerne kigge på det, når jeg er tilbage på pinden.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:29

Becker Consult | jacobbecker.dk:

Er det noget som haster? Ellers vil jeg gerne kigge på det, når jeg er tilbage på pinden.

Nej nej slet ikke, jeg er bare ved at tjekke priser for at finde ud af, om det er en markedsføringsmåde der kan betale sig :)

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:17

Hej Tommy.

Jeg kan godt finde nogle priser til dig, men stykpriser hænger jo uløseligt sammen med antal, så har du en ca idé om hvor mange du skal bruge?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:25

Tina Lykke Madsen:

Hej Tommy.

Jeg kan godt finde nogle priser til dig, men stykpriser hænger jo uløseligt sammen med antal, så har du en ca idé om hvor mange du skal bruge?

Hej Tina,

Ja det vidste jeg jo egentlig godt at det gjorde :) men hmmm altså mellem 500 og 2000 stk. Jeg mener bare at have læst et sted af 500 stk. er et meget lille antal når man snakker plastikposer.

Lad os sige 1000 stk.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:28

Jeg skal se hvad jeg kan gøre, normalt kan jeg ikke få oplag under 5.000 stk., men jeg prøver lige :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:59

Hej igen alle,

Jeg søger stadig priser på plastikposer:

Sort plastikpose i strøkvalitet. Altså ikke så den holder i generationer, men heller ikke så bunden ryger ud så snart man kommer noget i.

Tryk på begge sider, i en farve (hvid).

Da jeg er i tvivl om hvilket oplag jeg har behov for, bedes I nævne hvor stort et oplag jeres pris kræver.

Da jeg som nævnt i mit oprindelige indlæg, ikke har tid til eller interesse i, at bruge min og andres tid mere end højst nødvendigt, bedes I nævne eventuelt forbehold i de priser I nævner.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

En gang imellem er man nød til at selv gribe knoglen for at få et resultat. Hvis du ringer til dem her http://www.ibi-as.dk/ Kan de sikkert hjælpe dig. Har selv lavet noget for dem før. Og det er meget flinke folk.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:25

Michael:
En gang imellem er man nød til at selv gribe knoglen for at få et resultat.

Hej Michael,

Det kan godt være at jeg har ikke er god nok til at formulere mig...

Jeg er ikke interesseret i at bruge X x ½ time på at ringe op til firmaer og forklare dem hvad jeg MÅSKE ønsker at købe af dem. For slet ikke at snakke om at bruge en ½ time af en anden persons liv på at få vedkommende til at smide hvad de har i hænderne for at finde en præcis pris til mig.

Da jeg er ude for at finde prislejer, finder jeg det mere hensigtsmæssigt at eventuelt interesserede udbydere lige kan sige "vi kan hjælpe med 2500 sorte poser med tryk i 1 farve og prisen starter ved 85 ører, dog maks. 1,25 hvis trykket skal fylde hele siden".

Så kan jeg kontakte dem jeg finder mest interessant til et muligt fremarbejde og så kan vi tage en uddybende snak. Så derfor vælger jeg at undlade at gribe knoglen.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

3000 poser af denne (sort med hvidt tryk) koster cirka 4.400 kroner inklusiv fragt. Fragten udgør en relativ stor del, da forsendelsen vejer cirka 70kg (sendes fra østeuropa)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)