Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste mødebooker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa alle sammen

Min bedste ven er en god fyr på snart 30 år, han er verdens bedste mødebooker. Punktum.

Han leder efter arbejde i Silkeborg området, grundet familie, børn osv. passer det ikke ind - at pendle til Kbh. og Århus flere gange om ugen.

Han er i job nu, og har ellers arbejdet i flere store medievirksomheder og fagforbund, med direkte salg og mødebook.

Hans kernekompetence er usammenlignelig - en evne til at trænge ind hos alle mennesker, og levere et budskab - stort set ingen kan sige nej til.

Han levere sympati og fanger interesse - ved første øje/øre-kast, bare ved at være sig selv.

Han har erfaring med at lede og coache telesælgere / mødebookere, opbygge kampagner. Udvikle sælgere og salgs-systemer.

Han er en god kollega, der hjælper hvor der er brug. Hans humør smitter, og hans personlighed giver smil på læben og glæde blandt folk.

---- > Så hvis nogen af Jer, har netværk i Silkeborg - hører vi meget gerne fra Jer på en PM. Vi smider ikke lige om os med LinkedIn osv. da han er ved at søge væk = det skal ikke stå alle mulige steder.

P.S. Vi har tjekket alle jobbaser - og søgt de jobs der er der :)

Kontakt mig hvis i kan bruge verdens bedste mødebooker!

Mvh

Martin

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Han må meget gerne kontakte mig for en fortrolig samtale.

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi gjort nu :)

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at sende mig en pm med hans data, for jeg har måske attraktivt samarbejde, der kunne være interessant, for verdens bedste mødebooker :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)