Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med viden om smykkebranchen søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg har et projekt kørende, der omhandler online salg af skandinaviske smykker fra etablerede smykkebrands. Mit fokus har indtil nu været at få det tekniske op at køre og den del er nu ved at være nogenlunde på plads. Men der er stadig rigtig meget at lave og det behøver jeg hjælp til.

Det, jeg søger, er en partner, der har viden om smykkebranchen og som kan tage kontakt til smykkebrands med henblik på at skabe samarbejdsaftaler. Jeg har allerede lavet aftaler med nogle smykkebrands, men min viden om området er desværre ikke stor nok til, at jeg kan fortsætte med at løfte opgaven. Hvis du har andre talenter, er det naturligvis dejligt, men netop indsigt i smykkebranchen og hvordan den fungerer, tror jeg, er essentielt i denne situation. Betaling er der naturligvis ikke noget af. Så det skal være ren og skær lyst, der driver værket med en tro på at konceptet senere hen vil begynde at generere et fornuftigt overskud.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så smid en besked og vi kan tage en snak om projektet.

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er hjemmesiden online?

Jeg vil gerne se designet? 

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

ja, hjemmesiden er online. Jeg vil dog gerne, om du måske kan knytte et par ord til din profil. Jeg er for eksempel meget interesseret i at høre hvad din baggrund er inden for smykkebranchen? Du er velkommen til at svare i en privat msg. Så kan vi altid diskutere website-design senere:)

Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Drag nu ikke til nogen konklusioner. ;) 

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsbachs,

Jeg ville blot høre, om  du kom videre med dette projekt.

Jeg ved, det er en gammel artikel, jeg henviser til, men jeg har en interesse i at høre, om det lykkedes dig at få noget op at stå.

De bedste hilsner,

Jes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)