Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du Dandomain webshopejer? Så se med her.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dandomain e-købmand! :-)

Jeg er partner i firmaet www.vubla.dk og vi vil gerne høre Dandomains webshopkunder omkring interessen for en integration med vores intelligente interne søgemaskine, som vil forbedre jeres nuværende søgemaskine i Dandomain shoppen. Med en integration vil I få de features jeg har skrevet nedenfor. Hvis du er interesseret, så stem idéen op og læg din kommentar på ideascale:
https://dandomain.ideascale.com/a/dtd/Intelligent-s%C3%B8gemaksine/172114-15889 :-)

- Rette stavefejl. Søgning på "addidas" vil få søgemaskinen til at rette stavefejlen og vise produkterne for "adidas", sammen med en "mente du? Adidas"-meddelelse.

- Synonymordbog. Søgning på "pc" vil også vise resultater for "computer". Tilføj egne synonymer til en database med mere en 10.000 ord og 70.000 relationer

- Filtrere søgeresultatet efter: pris, farve, størrelse eller andre filtre efter webshoppens behov.

- Søgning på kategorier. Søgning på "mp3 afspillere" vil vise produkter i kategorien "mp3 afspillere".

- Søgning på hele webshoppen. Så det ikke kun er produkter der søges efter, men også efter handelsbetingelser og åbningstider.

- Auto-suggest: Ved indtastning af 3 eller flere bogstaver, vil matchende produkter vises i en drop-down fra søgefeltet.

- Boost specifikke produkter i søgeresultatet. Har du tildbud på bestemte produkter er det muligt at placere disse højere.

- Sortering efter relevans. Søgemaskinen finder de produkter der matcher det søgte ord mest.

- Søgestatistik.

Ha' en rigtig god dag! Smile

Med venlig hilsen,
Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne ik lige logge in via dit link og stemme for men jeg synes det er en super god ide! Håber det kommer hurtigs mulig!
Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Stæhr:
Jeg kunne ik lige logge in via dit link og stemme for men jeg synes det er en super god ide! Håber det kommer hurtigs mulig!
Mvh. Jens

Hej Jens,

Det er godt at høre. :-)

Du kan kun logge ind, hvis du har en bruger oprettet i forvejen på ideascale. Derfor bliver man nødt til at oprette en ny bruger på ideascale. Det har jeg vist hvordan du gør lige her: http://screencast.com/t/h9gD5NtIRm :-)

Med venlig hilsen
Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)