Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan bygge en side som billigbyg.dk og til hvilken pris?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal jeg så ikke gøre mig klog på :)

Omvendt set, så får man også et ret brugervenligt system og hurtig support.

Men hvis man sidder og er lidt en it haj selv, så er der nok mange andre alternativer som er interessante.

Men jeg ved, da jeg har designet flere DanDomain shops - at deres systemer bare virker, og der er rigtig fin beskrivelse på alt hvad man kan, skal og gør :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:15

DrupalEksperten:

Det skal jeg så ikke gøre mig klog på :)

Omvendt set, så får man også et ret brugervenligt system og hurtig support.

Men hvis man sidder og er lidt en it haj selv, så er der nok mange andre alternativer som er interessante.

Men jeg ved, da jeg har designet flere DanDomain shops - at deres systemer bare virker, og der er rigtig fin beskrivelse på alt hvad man kan, skal og gør :)

Det er rigtigt, har selv designet og SEO optimeret en del DanDomain shops. Men de har fx ikke implementeret rich snippets endnu, hvilket efter min mening er en noget vigtig brik de lige har misset i alt for lang tid.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:17

KTJ-Media.dk:

Vi har redesignet en del af dem, det er da til at have med at gøre - men der findes nemmere systemer. Det man skal være opmærksom på som webshopejer er nok mere de månedlige driftomkostning. Det ender meget hurtigt på 1200-1500 pr. md. for en DanDomain-løsning.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:22

Thomas:

KTJ-Media.dk:

Vi har redesignet en del af dem, det er da til at have med at gøre - men der findes nemmere systemer. Det man skal være opmærksom på som webshopejer er nok mere de månedlige driftomkostning. Det ender meget hurtigt på 1200-1500 pr. md. for en DanDomain-løsning.

driver ikke selv webshops, jeg SEO optimere, teknisk optimere, programmere og designer dem bare ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:52

Jeg bliver klogere og klogere :)

@ Thomas; Jeg har sendt dig et par spørgsmål.

Fra København K
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Fra  Billigbyg.dk A/S Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Designet er en ting, men det er alt det der ligger af kode på Billigbyg.dk der koster.. sitet er taget langt ud over standard systemet.. frontend står alene i 100tkr for det design vi kører med nu.. men så er der alt det bagom.. 

Jeg elsker at høre priser som 15-20tkr for en komplet webshop... det ender altid i 5 gange så meget HVIS at du har specielle behov og ønsker, som vi har.

vh Kenneth Schøller

Billigbyg.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 09:56

Lad os lave den fra bunden på en Umbraco løsning, det vil koste dig cirka 30.000 at få lavet shoppen hos mig - Men i denne pris vil der være både Designfase, konvertings-idéudvikling og implementering.

Vi kan bygge det på en uCommerce som koster noget licens, hvis du vil have en ordenlig business, er det her vejen frem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:59

dr schøller:
Jeg elsker at høre priser som 15-20tkr for en komplet webshop... det ender altid i 5 gange så meget HVIS at du har specielle behov og ønsker, som vi har.

Der glemmes tit specielle funktioner og selve administrationen. Mange har desværre den tro at det er nok at downloade et standardsystem og skifte et template og vupti... så er man kørende med et superduper site.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:19

Daniel James Williams:
Vi kan bygge det på en uCommerce

uCommerce er et godt valg. Sidder selv med en lidt størrer løsning jeg arbejder på som indbefatter Umbraco og uCommerce.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Skriv til mig jeg har et par tips.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)