Omvendt set, så får man også et ret brugervenligt system og hurtig support.
Men hvis man sidder og er lidt en it haj selv, så er der nok mange andre alternativer som er interessante.
Men jeg ved, da jeg har designet flere DanDomain shops - at deres systemer bare virker, og der er rigtig fin beskrivelse på alt hvad man kan, skal og gør :)
Omvendt set, så får man også et ret brugervenligt system og hurtig support.
Men hvis man sidder og er lidt en it haj selv, så er der nok mange andre alternativer som er interessante.
Men jeg ved, da jeg har designet flere DanDomain shops - at deres systemer bare virker, og der er rigtig fin beskrivelse på alt hvad man kan, skal og gør :)
Det er rigtigt, har selv designet og SEO optimeret en del DanDomain shops. Men de har fx ikke implementeret rich snippets endnu, hvilket efter min mening er en noget vigtig brik de lige har misset i alt for lang tid.
Vi har redesignet en del af dem, det er da til at have med at gøre - men der findes nemmere systemer. Det man skal være opmærksom på som webshopejer er nok mere de månedlige driftomkostning. Det ender meget hurtigt på 1200-1500 pr. md. for en DanDomain-løsning.
Vi har redesignet en del af dem, det er da til at have med at gøre - men der findes nemmere systemer. Det man skal være opmærksom på som webshopejer er nok mere de månedlige driftomkostning. Det ender meget hurtigt på 1200-1500 pr. md. for en DanDomain-løsning.
driver ikke selv webshops, jeg SEO optimere, teknisk optimere, programmere og designer dem bare ;)
Designet er en ting, men det er alt det der ligger af kode på Billigbyg.dk der koster.. sitet er taget langt ud over standard systemet.. frontend står alene i 100tkr for det design vi kører med nu.. men så er der alt det bagom..
Jeg elsker at høre priser som 15-20tkr for en komplet webshop... det ender altid i 5 gange så meget HVIS at du har specielle behov og ønsker, som vi har.
Lad os lave den fra bunden på en Umbraco løsning, det vil koste dig cirka 30.000 at få lavet shoppen hos mig - Men i denne pris vil der være både Designfase, konvertings-idéudvikling og implementering.
Vi kan bygge det på en uCommerce som koster noget licens, hvis du vil have en ordenlig business, er det her vejen frem.
Jeg elsker at høre priser som 15-20tkr for en komplet webshop... det ender altid i 5 gange så meget HVIS at du har specielle behov og ønsker, som vi har.
Der glemmes tit specielle funktioner og selve administrationen. Mange har desværre den tro at det er nok at downloade et standardsystem og skifte et template og vupti... så er man kørende med et superduper site.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....