Vi er et ny startet webbureau, som er igang med at udvikle vores nye identitet. Vil meget gerne høre hvad i synes om disse logo designs? |
Anyone??
Det ville være nemmere at vurdere i forhold til siden det skal være på. Men jeg synes at logoerne ser gode og professionelle ud. Personligt kan jeg bedst lide det sidste med farverne, nok især hvis der kom lidt farve på bogstaverne også. Men det er til gengæld nok ikke et så professionelt look. |
hvilken siden skal det passe til betyder rigtigt meget for hvordan et logo skal se ud dog det nederste i venstre side er meste læsevenlige men mangler farver som det har i højre side med det dyr men i alt om skal farver i det ved jeg ikke det skal jo også til passe designet og passe til sidens emme og dette dyr passer til sidens emme ved jeg ikke |
Kan godt lide det med kamæleonen i farver. Men pas nu på med det gradient over det hele, det kan godt virke lidt billigt nogen gange (desuden er det ikke altid lækkert på print/tryk). |
Jeg er helt enig med NordicADmedia: Gradient - især på tekst virker billigt. Teksten bliver også meget svær at læse med den mørke gradient. Hvad med at bruge kamæleonen i farver med teksten fra billedet til venstre? |
Helt sikkert nr. 2... Den vil også være lettest at printe på hvidt papir |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!