jeg går med en tanke om starte en blog som virker med wordpress, jeg ville hører om der evt. var nogen der har nogen tutorials eller om i evt kender en professionel en, som tager lidt for at lave det?
om projektet:
1)det skal være en blog der virker med wordpress platform.
2)projekt handler om biler, det skal kunne være fotos og blogs om biler på siden
3)designet biltema
4)siden skal være international så den skal være på engelsk og have en .com host.
5)siden skal være opbygget således at der er en forside med indlæg og en single page hvor man kan læse bloggen og kommenter det via f.eks. facebook og andre krav kunne være. newsletter, rss feed
Jeg tror der skal lidt mere information til for at nogen kan byde ind. Er det en blog på wordpress platformen eller er det en blog "der virker med wordpress"? Hvis det er det sidste, så er det måske en god idé at uddybe dette!
Mvh Daniel Nielsen - marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Jeg tror der skal lidt mere information til for at nogen kan byde ind. Er det en blog på wordpress platformen eller er det en blog "der virker med wordpress"? Hvis det er det sidste, så er det måske en god idé at uddybe dette!
om projektet:
1)det skal være en blog der virker med wordpress platform.
2)projekt handler om biler, det skal kunne være fotos og blogs om biler på siden
3)designet biltema
4)siden skal være international så den skal være på engelsk og have en .com host.
5)siden skal være opbygget således at der er en forside med indlæg og en single page hvor man kan læse bloggen og kommenter det via f.eks. facebook og andre krav kunne være. newsletter, rss feed
Ok :) Det kan vi godt levere. Du kan sende en mail til daniel@eye4web.dk med lidt information om hvad den præcis skal kunne, så kan jeg komme med en pris. Du skal også være meget velkommen til at ringe til mig på 31 71 47 30.