Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælpe til at lave en blog der er virker med wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej folkens

jeg går med en tanke om starte en blog som virker med wordpress, jeg ville hører om der evt. var nogen der har nogen tutorials eller om i evt kender en professionel en, som tager lidt for at lave det?

om projektet:

1)det skal være en blog der virker med wordpress platform.

2)projekt handler om biler, det skal kunne være fotos og blogs om biler på siden

3)designet biltema

4)siden skal være international så den skal være på engelsk og have en .com host.

5)siden skal være opbygget således at der er en forside med indlæg og en single page hvor man kan læse bloggen og kommenter det via  f.eks. facebook og andre krav kunne være. newsletter, rss feed 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:50

Hej

Jeg vil meget gerne hører lidt mere om dit projekt. Skriv endelig til mig på anders@a-helbo.dk

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 08:51

Jeg tror der skal lidt mere information til for at nogen kan byde ind. Er det en blog på wordpress platformen eller er det en blog "der virker med wordpress"? Hvis det er det sidste, så er det måske en god idé at uddybe dette!

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:04

Nu er Wordpress jo en blog i sig selv(med en masse andre funktioner).

Vil have hjælp til at sætte Wordpress op? Eller er det noget andet du mener?

Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 09:10

Daniel Nielsen:
Jeg tror der skal lidt mere information til for at nogen kan byde ind. Er det en blog på wordpress platformen eller er det en blog "der virker med wordpress"? Hvis det er det sidste, så er det måske en god idé at uddybe dette!

om projektet:

1)det skal være en blog der virker med wordpress platform.

2)projekt handler om biler, det skal kunne være fotos og blogs om biler på siden

3)designet biltema

4)siden skal være international så den skal være på engelsk og have en .com host.

5)siden skal være opbygget således at der er en forside med indlæg og en single page hvor man kan læse bloggen og kommenter det via  f.eks. facebook og andre krav kunne være. newsletter, rss feed 

Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 09:15

Eye4web har omformulet mit indlæg 

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:18

Er det meningen at folk skal kunne oprette sig og blogge eller er det kun dig der skal blogge?

Tilmeldt 14. Aug 12
Skrevet kl. 09:24

Eye4Web:
Er det meningen at folk skal kunne oprette sig og blogge eller er det kun dig der skal blogge?

nej det er kun mig der skal blogge:)

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:48

Ok :) Det kan vi godt levere. Du kan sende en mail til daniel@eye4web.dk med lidt information om hvad den præcis skal kunne, så kan jeg komme med en pris. Du skal også være meget velkommen til at ringe til mig på 31 71 47 30.

Mvh. Daniel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)