Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket hjemmeside

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo super godt men har du tænkt over hvis du har en stor hjemmside som bliver suspenderet  

Hvis jeg skal være helt ærlig, har jeg aldrig hørt om en hjmmeside blive suspenderet  -   det kan kun være fordi du har en lorte udbyder

det er jo ikke dig der skal stå for sikkerheden på et webhotel det er din udbyder         -   har over 20 års IT bag mig

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Aarhus Regnskab Skrevet kl. 10:43

Jeg har one.com - min hjemmeside hedder www.trojborgavis.dk

Tilmeldt 13. Aug 12
Skrevet kl. 10:45

en fin side du har køb du en vps server hos tdc hosting til 200 per mdr  eller et webhotel til 79   så er det slut med nede tid :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:46

Martin Kyhl Johansen:

Jeg har fået løst mit problem og One.com har ophævet suspenderingen.

Jeg kunne godt finde .htaccess med mit ftp-program.

Tak for hjælpen :-)

Mvh. Martin

de lyder som okay udbyder one.com men meebox.net har nu også en super support jeg har oplevet vis min side hacket er de ekstrem hjælpsom og har siden været oppe igen efter et par minutter , men betaler også mere end one.com koster

der vil altid være problemer lige vel hvem du vælger ingen kan lave en 100% sikker side , men alle kan lave det mest mulig mod der er sikkerhed på siden den er optimale som man ikke bliver ramt og vis endelige uheld ud er den gode service også noget der bemærkes et kort reaktion tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Aug 12
Skrevet kl. 10:49

Mikael christiansen for helvede   det gælder om ikke og blive hacket     når man først er blevet hacket  er det for sent  ens data + DB er blevet stjålet

så glem alt om support   -   det er næsten altid one.com og meebox.dk  som bliver hacket       -  så derfor brug et godt hosting selskab  til dine data

et webhotel   hos TDC hosting koster 79 DKK         

det er ikke så svært når du først får det lært     -   

IT sikkerhed gælder om at være proaktiv før  skaden sker -   gir det god mening ???

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 10:57

Glem nu GOOGLE:
det er jo ikke dig der skal stå for sikkerheden på et webhotel det er din udbyder

One skal jo kun sørge for sikkerheden på deres servere, hvis hackeren har fået adgang gennem hjemmesiden er det jo ikke one's problem og er sikker på der står i deres betingelser et eller andet sted, at hvis dette er tilfældet vil hjemmeside blive suspenderet indtil problemet er løst.

Det jo derfor at der findes billige hosting løsninger, hvor man som regel stort set er overladt til sig selv og at der findes dyrere løsninger, hvor man i stedet vil blive advaret om sådanne tilfælde og hos nogen endda også hjælp til at udbedre det. (Jeg ved godt der findes undtagelser, men generelt set)

Men ja min mening er helt bestemt det er forkert bare at lukke en side ned på grund af f.eks. nogle links i en htaccess fil.

Mvh Rune

Tilmeldt 13. Aug 12
Skrevet kl. 11:01

du har rat men en hacker finder et hul på en server    og får så adgang til alle hjmmesider på den server    -    og så er det bare det

tænk nu lige over det det er altid one.com eller meebox.com      høre du at TDC hosting bliver hacket     nej vel 

det er altid   de selvskaber som koster 10 DKK     de er nogle lorte hosting selskaber   længer er den ik !!!! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:02

Glem nu GOOGLE:

Mikael christiansen for helvede   det gælder om ikke og blive hacket     når man først er blevet hacket  er det forsent   ens data + DB er blevet stjålet

så glem alt om suppot    -   det er næsten altid one.com og meebox.dk       -  så derfor brug et godt hosting selskab  til dine data

et webhotel   hos TDC hosting koster 79 DKK    

79 kr klare ikke mine behov der er for lidt plads og trafik man skal meget højt op i pris der jeg skal nærmeste have deres server løsning i stedet for et stort  webhotel hos meebox.net hos dem koster det 1248 kr og mere hos dem vis jeg udvider og da meebox.net levere en god service vil jeg ikke betale flere 1000 kr mere for noget der ikke er brugbart

jeg vil klart anbefale meebox.net da mange iværksættere bare ikke har råd til de opskruet priser desuden skal man nærmeste ikke have trafik vis det skal koste 79 kr der er meebox.net meget mere fair

desuden hvorfor hører mere om de to her på amino.dk de fleste iværksættere har ikke råd til de opskruet priser der er one.com og meebox.net perfekte til iværksættere de ligger i en pris klasse som er til at betale så der findes slet ikke dem på amino.dk ret mange som har denne ekstrem dyrere udbyder så vis de havde problemer hørte vi heller ikke om det for der er ikke 100 vis bruger der har dem her

desuden måske er det bedre da prisen er højere men for at få de penge kræver det man har dem og jeg har ikke en penge maskine der kan lave en 100.000 kr så har råd til alle mulig fantastisk dyrere ting som man kan ønske sig og som måske er bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Aug 12
Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen   du lyver nu   men ok  

så køb en VPS server til 200    -   jeg er helt sikker på TDC godt kan hoste din side og har plads nok   

det vil sige at 10 GB plads ikke er nok til din side  og 100 gb trafik      så må du tjene kassen på din side   så har du nok også råd en vps til 500 dkk per

VPS priser tdc

Pris per md. ekskl. moms Kr. 199,- Kr. 499,- Kr. 999,-
Pris per md. inkl. moms Kr. 248,75 Kr. 623,75 Kr. 1.248,75
Serverplads 10 GB 25 GB 50 GB
Trafik per md. 100 GB 250 GB 500 GB
RAM 512 MB 1024 MB 2048 MB

webhotel priser tdc hosting

Pris per md. ekskl. moms Kr. 69,- Kr. 149,- Kr. 399,-
Pris per md. inkl. moms Kr. 86,25 Kr. 186,25 Kr. 498,75
Serverplads 5 GB 10 GB 30 GB
Antal domæner der kan tilknyttes 1 4 7
Trafik per md. 25 GB 100 GB 300 GB

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:10

Vi kan levere en lille vps til 133,- pr. måned. Vi har ingen trafikbegrænsninger og hjælper gerne med at flytte hjemmesider over.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)