Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auto Bid Script....Kan dette lade sig gøre???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige et spørgsmål angående auto bid script som bliver brugt på auktionssider

Ud fra hvad jeg har kunne google mig frem til så er dette en del af auktionssiden hvor brugeren kan bruge til at byde automatisk på varen op til det ønskede beløb....Har jeg forstået det rigtigt?

Grunden til at jeg spørger om dette er fordi en af mine venner påstår at man selv kan lave sådan en script og bruge det på auktionssider dvs. uden at bruge denne funktion som allerede findes på  auktionssiden??

Håber det giver mening for jer og at nogen kan forklare mig hvordan det egentligt hænger sammen

På forhånd tak

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:49

E T:
Grunden til at jeg spørger om dette er fordi en af mine venner påstår at man selv kan lave sådan en script og bruge det på auktionssider dvs. uden at bruge denne funktion som allerede findes på  auktionssiden??

Det kan du sagtens. Du kan have et script kørende der kigger på prisen og byder. Når dette skifter så går det ind og byder for dig. Din bruger skal så bare være logget ind for at den kan gøre det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 13:08

Niels Henriksen:

E T:

Det kan du sagtens. Du kan have et script kørende der kigger på prisen og byder. Når dette skifter så går det ind og byder for dig. Din bruger skal så bare være logget ind for at den kan gøre det.

Hej Niels

Takker for dit svar...

Så blev jeg meget mere klogere...

Med venlig hilsen

E T

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 09:24

Niels Henriksen:

Hej igen Niels

Har lige et spørgsmål mere...

Jeg er bekendt med at scriptet kan holde øje med prisen og byde op efter ønske, men kan gøre det at den automatisk byder ned?

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:32

E T:
Jeg er bekendt med at scriptet kan holde øje med prisen og byde op efter ønske, men kan gøre det at den automatisk byder ned?

Hvis auktionen er lavet til at kunne gøre det så ja. Scriptet kan gøre alt det som du kan gøre.

http://www.autoitscript.com/site/autoit/ <-- burde være nemt at bruge

http://watin.org/ <-- kræver en programmør

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 09:48
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

Jeg har brugt det på eBay for år tilbage - der skulle man ikke være logget ind på eBay, men sniperprogrammet skulle fodres med brugernavn og adgangskode. Det virkede fint og jeg vandt mange auktioner med det få sekunder før afslutningen - til nogle medbyderes store overaskelse.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 10:57

Tambou.dk:
Jeg har brugt det på eBay for år tilbage - der skulle man ikke være logget ind på eBay, men sniperprogrammet skulle fodres med brugernavn og adgangskode. Det virkede fint og jeg vandt mange auktioner med det få sekunder før afslutningen - til nogle medbyderes store overaskelse.

Okay, men ved du om det kan laves til andre sider også?

Eller findes det bare til nogle bestemte sider?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)