Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville ikke betale

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer bruger. Jeg er i den situation, at jeg har sendt en faktura for et stykke udført arbejde. ''Problemet'' er dog, at jeg ikke har et CVR-nummer. Har på regningen sat  mit navn og CPR nummer, og beløbet er uden moms. MEN kunde har ikke betalt endnu,   Hvordan skal jeg gribe dette an? ?

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ring og ryk ham for pengene og spørg om der er en grund. Om han ikke var tilfreds med arbejdet ..

Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:24

Har rykket ham. Og arbejde er helt perfekt. Han nætter at betale, hvad er så næste skidt man kan gører. ?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:27

Har du spurgt ham, hvorfor han nægter at betale, hvis arbejdet var perfekt?

Der er jo forskel på proceduren, alt efter om kunden er tilfreds med produktet og har erkendt at skylde dig pengene, eller hvis kunden tværtimod ikke mener, han har fået et produkt, der er pengene værd...

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 09:35

Det lyder, som det siges, pusseløjerligt. Er der nogen specifik grund til, at han ikke vil betale?

Såfremt det er tilfældet, at han bare ikke har lyst til at betale, kan du enten lade det fare og afskrive dit udestående, eller du kan begynde inddrivelsesprocessen.

Altså, først sender du tre gange rykkere og så et inkassovarsel og sagen går over til inkasso. Inddrivelse via fogedretten koster selvfølgelig penge og hvis du skal have professionel bistand kommer det selvfølgelig også til at koste noget. Du skal derfor overveje, om det beløb du har ude, er "stort nok" til at det vil have værdi at forfølge.

Du er meget velkommen til at sende mig en PM, hvis du ønsker at tale mere om det. Mit selskab bistår bl.a. med inddrivelse af udestående fordringer.

Mvh

Jørgen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)