Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken affiliatepartner vil i anbefale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står foran at vil bruge Affiliate i vores markedsføring. Vi sælger et webshopsystem inkl. komplet design. Her vil vi give en henvisningsprovision på alle ordrer. Hvem er gode til det - hvad er vores omkostninger? Og er der andre gode råd?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 21:02

Hej Thomas,

Vi har haft rigtig gode erfaringer med AdService Media, Partner-Ads og EuroAds i forbindelse med en lead kampagne vi kørte sidste efterår/vinter.

Omkostningerne bestemmer i selv, men det er klart at der er stor konkurrence på dette marked, så en leadpris på ca. 2-300,- vil nok ikke være urealistisk. Men det kommer selvfølgelig an på det produkt I tilbyder.

Mvh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:07

Michael Boenstedt:
Omkostningerne bestemmer i selv, men det er klart at der er stor konkurrence på dette marked, så en leadpris på ca. 2-300,- vil nok ikke være urealistisk. Men det kommer selvfølgelig an på det produkt I tilbyder.

Tak for svar. Jeg vil prøve at kigge lidt på dem.

Vi er rede til på vores webløsning af give 500,- pr. ordre - men det skal naturligvis være en konkret ordre.

Vi er forholdsvis nye på markedet, men jeg fornemmer lidt affiliate er vejen frem, hvis vi for alvor skal have gang i nye kunder.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:41

Nogen der har et bud på startomkostninger. Vi vil gerne arbejde med CPO, men hvad skal vi betale til affiliatebureauerne for at komme i gang.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:46

For det meste betales der bagudrettet med, eller uden begrænsning.

25.000,- - 30.000 i startomkostninger eller start "buffer" er nok et realistisk bud vil jeg mene.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:53

Mange tak for hjælpen - jeg vil forsøge mig hos de anbefalede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)