Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktdesign

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Fra  X-FLEX Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er

Jeg er involveret i udviklingen af et nyt spændende produkt, som vi har store forventninger til. Vi har udviklet elektronikken, og er i gang med at få konstrueret mekanikken.

Vi mangler dog en dygtig produktdesignHej, der kan hjælpe os med af elektronikken og mekanikken til at udstråle det kvalitetsprodukt vi forsøger at udvikle.

Elektronik og mekanik samspillet gør at produktet skal være min 10cm langt, og max 10cm bredt, tykkelsen er nok 2-3 cm.

Produktet skal kunne klemmes på Ledninger af forskellig tykkelse varierende fra 5mm til 20mm.

Hvis du har flair For produktdesign, må du meget gerne kontakte mig via Amino, så kan vi starte en dialog op.

Produktet er nyt og banebrydende, men vi ønsker endnu ikke at omtale det offentligt. Hvis vi starter et samarbejde op, vil vi naturligvis sætte dig grundigt ind i produktet.

Vh Morten

www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:46

Hej Morten

Jeres projekt lyder spændende. Jeg er møbel-/industrieldesigner og har derfor erfaring med diverse produktdesigns. Hvis I stadig er på udkig efter en designer, vil jeg gerne i dialog med jer.

Mvh. Jonas Pedersen

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:44

Hej Morten

Jeg kan se at dette indlæg er af lidt ældre dato.

Jeres projekt lyder spændende og jeg er interesseret i at høre om I har fundet en løsning/produktdesigner?

Mange hilsner

Rene

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)